پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه نوشت:

«عباس شومان» نماینده الازهر؛ در اعتراض به برگزاری کنفرانس جمعیت جهانی اهل تسنن در ترکیه خطاب به شرکت کنندگان آن که خواهان طراحی راهکاری برای مبارزه با تشیع در خاورمیانه شدند؛ بیان کرد: به دروغ گفتن به نام دین پایان دهید، اهل تسنن و علمای اسلام از یاوه گویی های شما تبری می جویند.

به گزارش پایگاه الاهرام، کنفرانس بین المللی جمعیت اهل تسنن با شرکت نمایندگانی از 25 کشور جهان طی دو روز گذشته در ترکیه برگزار گردید و شرکت کنندگان در آن ضمن تاکید بر خطر تشیع در خاورمیانه و قدرت گرفتن ایران، خواهان یافتن راهکاری در جهت برخورد با مذهب شیعه و جلوگیری از گسترش آن در کشورهای عربی شدند.

شومان با تاکید بر این که در کنفرانس مذکور، برخلاف سایر کنفرانس های جهانی و علمی، برخی جلسات به شکل سری برگزار گردید، افزود: چه کسی به شما حق داده خود را «جمعیت علمای اهل تسنن» بنامید؟ در حالی که الازهر اولین و بزرگ ترین موسسه سنی در جهان می باشد و مجوزی برای فعالیت به شما داده نشده است.

شرکت کنندگان در کنفرانس علاوه بر این که خواهان ایجاد خط مشی برای مبارزه با گسترش تشیع در جهان شدند، بر ضرورت اعتراض به حکم اعدام در مصر و برخورد با رژیم صهیونیسم تاکید نمودند.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 445752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    2 6
    یکی یه کنفرانس جهانی و نیمه سری برگزار میکنه برای نابودی مذهب تشییع که حداقل 150 میلیون نفر پیرو در جهان داره و از طرف الازهر به جای شیخ الازهر یک نماینده کمتر شناخته شده به نام عباس شومان جواب یاوه گوییهای اون کنفراس رو میده. پیدا کنید پرتقال فروش را.