لوییس فن خال این فصل خرج زیادی برای تیم خود کرده است. اما او نباید نگاهی به آکادمی تیم هم بیندازد؟

احسان خراسانی - خبرگزاری خبرآنلاین؛ منچستر زمان فرگوسن بیشتر با آکادمی کار داشت و جوانان زیادی هم به تیم اصلی معرفی کرد. اما انگار فن خال آکادمی جوانان تیم را خیلی جدی نمی داند و قصد ندارد از آن ها استفاده کند. در حالی که شاید آن ها با دیده شدن میتوانند مثل نسل 1992 منچستر باشند.
بد نیست کمی با این 5 بازیکنی آشنا شویم که فن خال باید از آنها استفاده کند:
بن پیرسون - هافبکی که اصلا ترسی از درگیر شدن در میانه میدان ندارد. پیرسون هافبک میانی جنگنده ای است که 11 سال است در آکادمی منچستر حضور دارد و امسال دومین سال انتقال قرضی خود در Barnsley.را می گذراند. با اینکه فن خال در فصل نقل و انتقالات شوان اشتایگر و اشنایدرلین را برای خط میانی خود جذب کرده است ، اما بد نیست کمی به این هافبک زیر 20 ساله های تیم ملی انگلیس هم اعتماد کند.
دمیتری میشل - وقتی پیرسون را با اسکولز مقایسه می کنند پس این بازیکن 18 ساله چپ پا را هم می توان با رایان گیگز مقایسه کرد. سرعت بالا ، تکنیک فوق العاده و امکان استفاده از دو پا توانایی هایی است که او دارد. اینکه ممفیس دپای در خط حمله منچستر حضور دارد یعنی فن خال نباید اصلا به این بازیکن با استعداد نگاه کند؟!
تایموتی فوسو منساح - منچستر تابستان سال قبل او را از آکادمی آژاکس جذب کرد. این جوان 17 ساله با فیزیک بدنی بالای خود حتی اخیرا تواسنسته به تیم زیر 21 ساله های منچستر راه پیدا کند. فوسو منساح خوش تکنیک توانایی بازی در پند پست را دارد و کار با توپ او زمانی که در آژاکس بود زبانزد همگان شده بود. در هر حال اگر او طی سال های آینده به همین روند ادامه دهد ، منچستری ها یک سوپر استار را در دستان خود می بینند.
کالوم گریبین - به نظر با استعداد ترین بازیکن آکادمی یونایتد است. این ستاره جوان انقدر به خود ایمان دارد که فصل گذشته یک فیلم از حرکات بی نظیرش در بازی زیر 18 ساله ها مقابل استون ویلا را در توییتر خود قرار داد. هر که این فیلم را دید آرزوی داشتن او را کرد. اما انگار فن خال همچنان توجهی به این بازیکنان ندارد. گریبین جوان می تواند شور و نشاط را به خط حمله منچستر بیاورد. البته شاید خوشبختانه و شاید متاسفانه او 4 سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد. متاسفانه از این نظر که اگر فن خال همچنان در تیم بماند ، به نظر خبری از این جوان ها در تیم اصلی نیست.
استین گوس - تا به حال اسم او را شنیده اید؟ گوس بازیکن آلمانی است که سال 2012 از اکستر سیتی به منچستر پیوست. او در اردوی پیش فصل آمریکا بالاخره مزد تلاشش را گرفت و دقایقی برای تیم اصلی به میدان رفت. این هافبک 20 ساله توانایی حمل توپ بالایی دارد و با تکنیک خوب و دقت در پاس ها میانه زمین را به راحتی در دست می گیرد. این استعداد آلمانی به نظر انقدر خوب هست که بعد از پایان دوران کریک در یونایتد بتواند جای او را پر کند.

258 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 446410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =