دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: برخی تصور می‌کنند که دستگاه قضا با مدیران متخلف با اغماض برخورد می‌کند ولی این طور نیست، به دلیل برخی مصلحت‌ها و به واسطه اینکه انتشار اخبار بازداشت و یا برخورد قانونی با مدیران بازتاب خوبی در جامعه ندارد، این موارد اغلب رسانه‌ای نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین البرز، حاجی رضا شاکرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسنا افزود: مردم باید بدانند دستگاه قضا در مسیر تحقق عدالت و دفاع از مظلوم گام بر می‌دارد و با همه کسانی که قانون را زیرپا می‌گذارند یکسان برخورد می‌کند.
وی همچنین به موضوع اعدام متجاوزان به عنف درملاعام اشاره کرد و گفت: اعدام این افراد موافقان و مخالفان زیادی دارد ولی واقعیت این است که دستگاه قضا با هدف عبرت ‌گیری کسانی که حتی فکر تعرض به ناموس مردم را در ذهنشان می‌پرورانند اقدام به این کار می‌کند.
دادستان کرج تاکید کرد: انتشار اخبار تجاوز به عنف آثار روانی بسیار منفی درجامعه دارد و باعث می‌شود مردم احساس ناامنی کنند، بنابراین دستگاه قضا با متجاوزان به عنف به شدیدترین روش ممکن برخورد می‌کند.
شاکرمی در بخش دیگری از سخنانش براهمیت برنامه ریزی دستگاه‌های فرهنگی با فرقه‌های انحرافی در کرج اشاره کرد و گفت: جذب افراد توسط فرقه‌های انحرافی نشان از این دارد که دستگاه‌های فرهنگی وظیفه خود را در خصوص آگاه‌سازی مردم نسبت به آسیب‌های این فرقه‌ها آنگونه که باید انجام نمی‌دهند.
وی اضافه کرد: فرقه‌های انحرافی با اطلاعات تحریف شده‌ای که به افراد می‌دهند مغز آنان را شستشو داده و در نهایت منجر به انحراف آنان از مسیر درست می‌شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 447781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =