معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان البرز از خودکفا شدن بیش از 3 هزار مددجوی تحت پوشش این نهاد طی سه سال اخیر خبر داد.

 به گزارش فارس در کرج شاهین رضایی،اظهار داشت: کمیته امداد راه‌های حمایتی بسیاری برای کمک به اقشار محروم، بی‌سرپرست، بدسرپرست، نیازمند، کودکان و خانواده‌های محروم در دستور کار دارد.
وی با بیان اینکه بخش مهمی از این اعتبارات از محل کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر تامین شده و خوشبختانه کمیته امداد خدمات بسیار خوبی را به نیازمندان ارائه کرده است، افزود: نکته‌ای که همواره در حمایت‌های امداد امام خمینی در اولویت قرار داشته این است که حمایت‌ها باید به صورتی باشد تا نیازمندان، خانواده‌ها و دیگر افراد زیر پوشش در مسیر خودکفایی و استقلال مالی گام بردارند.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان البرز با تاکید بر اینکه در این راستا طرح‌های خوبی در دستور کار قرار داشته و با حمایت بانک‌های عامل و افزایش کمک‌های کمیته امداد، بخش مهمی از خانواده‌ها و افراد زیر پوشش به استقلال مالی دست یافتند، بیان کرد: به عنوان نمونه طی سه سال اخیر در مجموع 3 هزار و 789 خانواده زیر پوشش و نیازمند به خودکفایی مالی دست یافتند.
وی با بیان اینکه از این تعداد 678 خانواده نیازمند در سال 91، یک هزار و 486 خانواده در سال 92 و مابقی طی سال 93 به استقلال مالی دست یافتند، افزود: آمار فوق نشان‌دهنده این است که روند استقلال مالی خانواده‌های نیازمند سرعت بیشتری بوده و هر ساله بر تعداد خانواده‌های محروم و زیر پوششی که از کمک‌های مالی امداد بی‌نیاز می‌شوند، افزایش دارد.
وی در پایان گفت: به طور قطع اگر کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و انسان‌دوست افزایش یافته و این کمک‌ها در اختیار امداد قرار گیرد، می‌توانیم خانواده‌های بیشتری را مورد حمایت قرار دهیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 449755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =