فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت :این جلسه به میزبانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان،معاون عملیات،رئیس پلیس پیشگیری و فرماندهان انتظامی شهرستان های تابعه ،مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان و بخشدار منج ونیروهای حفاظتی منابع طبیعی لردگان در پارک جنگلی چارطاق در شهرستان لردگان برگزار شد.تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، سرهنگ مجید زمانی افزود این جلسه به میزبانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با محوریت موضوعات مرتبط با یگان حفاظت از منابع طبیعی استان تشکیل شد و راهکارها و مسائل مرتبط با چگونگی حفظ منابع طبیعی و انفال مطرح گردید.
به گفته وی : در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نیروهای انتظامی ،فرماندهان و کلانتری ها با نیروهای منابع طبیعی و سرجنگلبانی ها ؛ همکاری بیش از پیش منابع طبیعی و نیروی انتظامی و برخورد جدی با سودجویان و قاچیان چوب و زغال و متخلفین مورد تاکید قرار گرفت.
وی در ادامه اظهار داشت همچنین همکاری در ایست و بازرسی ها ،بستن گلوگاهها و جلوگیری از خروج محمولات جنگلی و مرتعی مثل چوب وزغال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
سرهنگ زمانی گفت:منابع طبیعی و نیروی انتظامی استان قرار شد با انعقاد تفاهم نامه ای نسبت به واگذاری مدیریت پاسگاه ایست و بازرسی گوشکی در شهرستان لردگان به نیروی انتظامی اقدام نمایند.
وی دلیل واگذاری مدیریت ایست و بازرسی به نیروی انتظامی را داشتن نیروی کافی ، زبده و آماده عنوان کرد و گفت نیروی انتظامی با داشتن تجهیزات خودرویی مناسب و همچنین توانایی استفاده از سیستم رادیویی جهت برقراری ارتباط همچنین دارا بودن دستور تعقیب و گریز و توانایی استفاده از سلاح به خوبی می تواند از بروز تخلفات در عرصه منابع طبیعی این شهرستان بکاهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 450484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =