۰ نفر
۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲

در حالی که اسامی بازیکنان فصل جدید شهرداری ارومیه اعلام شد جذب یک بازیکن 37 ساله جای سوال بسیاری دارد ...

سینا افشاریان -  پس از نائب قهرمانی پر حرف و حدیث شهرداری ارومیه در فصل قبل لیگ برتر والیبال ، احد یوسفی مدیرعامل باشگاه که مدت ها بود بر بومی سازی تاکید می کرد امسال در حرکتی تعجب برانگیز بازیکن 37 ساله ی گیلانی رو جایگزین بازیکن میانه ای تیم کرد.

هواداران ارومیه که با والیبال زندگی می کنند منتظر بودند عملکرد باشگاه در قبال اتفاقات فینال و عملکرد بعضی بازیکنان با جذب مهره های با کیفیت ببینند ولی جذب یک بازیکن مسن بجای تعجب داشت ، مدیرعامل باشگاه در پاسخ به سوالی در مورد دلیل جذب این بازیکن مسن ، او را با ورملیو پاسور و کاپیتان 39 ساله ایتالیایی و دارنده عنوان های قهرمانی اروپا و جهان که فصل قبل جایگزین سعید معروف شد مقایسه کرد که نشان از بالا گرفتن سطح والیبال ایران از ایتالیا و یا ندادن پاسخ روشن به این قضیه داشت.

در این بین گرچه جذب آرمین تشکری سرعتی زن اتفاق خوشایندی باشد ولی جذب یک بازیکن مسن و دادن شعار بومی گرایی و همچنین تمدید قرارداد مربی ای که عملکرد خیلی خوبی نداشت و از طرفی شایعات جذب بازیکنان بدون نظر مربی همه و همه عملکرد مدیریت باشگاه را زیر سوال می برد.

بازگشت سعید معروف که فصل قبل در حساس ترین شرایط باشگاه را به مقصد خارج از کشور ترک کرد و پاسخ یوسفی مبنی بر احتمال خروج بازیکنان ملی پوش در میانه فصل در صورت داشتن پیشنهاد خوب خارجی هم از نکاتی بود که بار دیگر نگرانی هواداران برای تکرار اتفاقات تلخ میانه فصل قبل که پاسور و کاپیتان تیم برای لژیونر شدن تیم را به مقصد روسیه ترک کرد تا بحرانی عجیب وارد اردوی این تیم شود را زنده کند.

مدیرعامل باشگاه در نشستی مطبوعاتی در حالی کاملا علیه خبرهای نشر شده بر اساس شنیده ها توسط خبرنگاران جبهه گرفت که پس از اعلام اسامی بازیکنان تمام این خبرها به واقعیت تبدیل شدند و مشخص نیست جبهه گیری باشگاه علیه خبرنگارانی که مانند هواداران عاشقانه بدنبال رسیدن تیم به موفقیت هستند چیست ؟ همان هایی که همراه با تماشاگران در فینال کتک خوردند ولی همچنان حامی تیم و نماینده شهرشان هستند.

یوسفی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری در نشست در مورد (ارومیه بهشت بازیکنان مصدوم) و همچنین مصاحبه نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در مورد عدم ارسال مدارک توسط باشگاه به دادگاه توپ را از زمین خود خارج کرد و جوابی مبهم به این سوالات داد.

باشگاه شهرداری ارومیه که این فصل با جدا شدن از بدنه شهرداری و بخش فرهنگی این نهاد حالا بصورت یک باشگاه مستقل از بدنه شهرداری و با مدیریتی واحد ، بعنوان تنها نماینده پایتخت والیبال در لیگ برتر امسال شرکت خواهد کرد و برای رسیدن به عنوان قهرمانی رقیبانی چون کاله ، پیکان ، بانک سرمایه را در کنار خود می بیند.

برای مشاهده اسامی بازیکنان اعلام شده توسط مدیرعامل باشگاه خبر (اسامی بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه برای فصل جدید) را مطالعه کنید

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 451002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =