ایرنا نوشت: به مناسبت هفته دولت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار کرج در دیدار با استاندار البرز عصر یکشنبه مسائل و مشکلات شهر را با سیدحمید طهایی در میان گذاشتند.

حمید رضا ابوالحسنی عضو شورای اسلامی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تسریع درتکمیل پروژه قطار شهری از جمله موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بررسی قرار گرفت .
وی ادامه داد: احداث بزرگراه های شمالی و جنوبی کلانشهر کرج از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.
ابوالحسنی گفت: در این نشست تغییرکاربری اراضی شهری در کمسیون ماده پنج بررسی بررسی شد.
عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به برنامه ریزی شورا و شهرداری کرج برای نصب دوربین های مداربسته در محدوده طرح ترافیک زوج و فرد کرج افزود: قرار است در این بخش استانداری با مدیریت شهری همکاری کند.
ابوالحسنی بیان کرد: بسیاری از مشکلات شهری ناشی از نحوه ارتباط بین ادارات و شهرداری کرج است که اگر بخواهد مسیر باز شود، می بایست اداراتی مانند راه و شهرسازی همکاری کنند.
وی اظهار کرد: موضوعاتی مانند بازگشایی معابر، تعیین تکلیف باغ سیب و کاخ مراورید از دیگر موضوعاتی بود که با استاندار البرز در میان گذاشته شد.
وی یادآورشد: می بایست این مجموعه ها را استانداری به شهرداری کرج تحویل دهد، در غیر این صورت هر دستگاهی که ادعای مالکیت دارد باید از مجموعه باغ تاریخی سیب و کاخ مروارید به خوبی نگهداری کند.
ابوالحسنی گفت: همدلی و همکاری بین استانداری و شورای شهرکرج بسیار بالا است و امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم مشکلات مرکز استان را کاهش دهیم.
این عضو شورا خاطر نشان کرد: در این نشست استاندار البرز از همکاری ها و عملکرد شورای اسلامی و شهردارکرج درشهر قدردانی کرد.
در این نشست علی ترکاشوند شهردار کرج و محمود دادگو رییس شورای اسلامی شهر کرج گزارشی از روند پروژه های عمرانی ارایه کردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 452332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =