ایرنا نوشت: طی مراسمی با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر و معاون عمرانی استانداری تهران یک هزار و 320 واحد مسکن مهر به متقاضیان در شهرستان شهریار تحویل شد.

بهره برداری 50 هزار واحد مسکن مهر استان تهران روز چهارشنبه طی مراسمی با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر و معاون عمرانی استانداری تهران با تحویل یک هزار و 320 واحد به متقاضیان در شهرستان شهریار آغاز شد.

علی اصغر مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهر سازی در امور مسکن مهر با اشاره به اینکه امروز 50 هزار واحد مسکن مهر استان تهران به متقاضیان تحویل شد افزود: 540 هزار واحد مسکن مهر در پنج ماه نخست امسال به متقاضیان سراسر کشور تحویل شده است.

وی با اشاره به اینکه تامین مسکن برای اقشار کم درآمد و ضعیف از برنامه های مهم دولت تدبیر و امید است افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال جاری 400 هزار واحد مسکن در استان های مختلف کشور برای تحویل به متقاضیان آماده خواهد شد.

فریبرز واحدی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران نیز دراین مراسم با بیان اینکه مجموع تعداد واحدهای مسکن مهر تکلیف شده برای ساخت دراین استان حدود 327 هزار واحد است گفت: تاکنون بیش از 232 هزار واحد مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان در این استان تحویل شده است.

دراین مراسم یک هزار و 320 واحد مسکونی سایت آ اس پ مسکن مهر شهرستان شهریار تحویل متقاضیان شد.

همچنین در ادامه این مراسم، عملیات اجرایی ساخت یک مدرسه 15 کلاسه، یک مسجد و یک درمانگاه و پارک سلامت نیز با 31 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان شهریار آغاز شد.

این مراسم با حضور نماینده مردم شهریار، ملارد و شهر قدس در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، فرماندار و امام جمعه شهرستان شهریار برگزار شد.

 

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =