۰ نفر
۱۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۹

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از برد ونزوئلا در جام جهانی والیبال گفت: حریف اشتباه های زیادی در سرویس داشت و این موضوع کمک زیادی به ما کرد.

ایسنا نوشت:سعید معروف پس از پیروزی ایران در سومین روز از جا‌م جها‌نی والیبال، اظها‌ر کرد: ما می دانستیم که با تیم قدرتمندی بازی داریم ، زیرا آنها مقابل تیم ‌ملی آرژانتین نمایش خوبی داشتند اما ما آنالیز خوبی از ونزوئلا داشتیم و توانستیم از اشتباهات حریف استفاده کنیم. آنها خطای زیادی در سرویس داشتند و این کمک زیادی به ما کرد. امروز دریافت ما عالی بود. مهم این است که ما پیروزی‌های بیشتری را کسب کنیم.
 


251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 455845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یوسف IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    54 3
    هر چند این بازیها با توجه به تعداد تیمها و استراحت کم بین بازیها همه بازیکنان حاضر را فرسوده میکند اما خود بازیکنان ما حق ندارند قبل از ورود به بازیها افسرده باشند ان طراوت و شادابی لازم را در وجود و میمک صورت بازیکنان مشاهده نمیکنیم امیدواریم بازیکنان ما به مسئولیت تاریخی خود در این بازیها توجه بیشتری داشته باشند .و بدانند که دوستداران ورزش اللخصوص والیبال همه حرکت ریز و درشت بازیکنان را تحت نظر دارند حتی زمانی که کواچ گلوی خودش را برای انها پاره میکند بعضیها با لبخندهای معنی دار بهم نگاه میکنند این تیم مال ایران است نه مال کواچ مال تک تک ایرانیها پس لطف تعصب و عرق ایرانی بودن و مسئولیت پذیری خود را نشان دهید که البته سودش مستقیم به جیب بازیکنان میرود یک فصل یک میلیون دلار برای یک بازیکن؟
  • محمود RO ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    30 6
    وقتی یک تیم خیلی نوسان داره دو چیز میتونه وجود داشته باشه: ۱ یا مربی مربی نیست ۲ یا بازیکنها مغرور هستند و فکر میکنن همیشه برنده هستند. با توجه به عدم گوش کردن بازیکنها به صحبت کواچ و مصاحبه ها و رفتارهاشون تو این چند تا بازی من به این نتیجه رسیدم ۸۰ درصد مورد دوم صادق هست.
  • بی نام PH ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    9 1
    شما مغرور نشید و به خودتان و مربی خودتان روحیه خوب بدید برد و باخت مهم نیست ولی ایرانیوار بحنگید من که پشت شما هستم از طرف دیگران هم خودشان میدانند که چه بگویند
  • amir RO ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    14 15
    اقاي معروف حيا كن تيم ملي را رها كن.عمر واليبالت تموم شده جناب معروف