مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور علت کندی سایت ثبت نام دانشجویان دانشگاه پیام نور را توضیح داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در ایام ثبت نام دانشگاه ها، عده از دانشجویان پیام نور از کندی سایت ثبت نام گلایه داشته اند. یکی از آن ها نوشته است: سایت گلستان در ایام ثبت نام بسیار کند است. با توجه به این که ما برای انتخاب واحد وقت محدود داریم برایمان مشکلات زیادی ایجاد می شود. گاهی آن قدر کند است که چند بار ما را از سایت خارج می کند و باید دوباره وارد شویم تا بتوانیم کارمان را انجام دهیم. این سایت با هر مرورگری هم باز نمی شود. علت چیست؟


محسن صدر، مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور در پاسخ به این سوال به خبرآنلاین می گوید: به این دلیل که ثبت نام کل دانشجویان کشور به صورت متمرکز از طریق همین سایت انجام می شود، در روزهای پیک ثبت نام سرعت سایت با مشکلاتی روبروست.


او ادامه می دهد: این کندی سایت و گاها قطعی تا حدی طبیعی است چرا که هم پذیرفته شدگان جدید و هم دانشجویان برای انتخاب واحد مراجعه می کنند و حجم کاربران بالا می رود. اما این که به طور کلی کار ثبت نام انجام نشود درست نیست چرا که آمار ثبت نام روزانه، عدد بالایی را نشان می دهد.


محسن صدر در پاسخ به سوال یکی دیگر از کاربران که گفته بود سایت ثبت نام گلستان با اینترنت ایرانسل باز نمی شود گفت: وارد شدن به سایت گلستان با اینترنت همراه ایرانسل مشکلی ندارد اما با دستگاه های مودم همراه ایرانسل به این دلیل که نمی توانند لایه های امنیتی را رد کنند امکان باز کردن و کار با سایت گلستان نیست.


مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور در پایان به تشریح جزئیات وام دانشجویی این دانشگاه پرداخت و گفت: دانشجویان متقاضی وام می توانند پس از ثبت نام به امور دانشجویی مرکز واحد خود مراجعه و چنانچه بدهی نداشته باشند از وام دانشجویی استفاده کنند.


مبلغ این وام برای دانشجویان دانشجویان مقطع کارشناسی در هشت نوبت هر ترم مبلغ 300 هزار تومان، مقطع کارشناسی چهار نوبت هر ترم یک میلیون و 150 هزار تومان و برای دانشجویان دکترا در هشت نوبت مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان است.
17304

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    4 0
    پس لایه های امنیتی فقط در سایت گلستان هست سایت سنجش و بقیه دانشگاهها چرا مشکلی با مودم ایرانسل ندارند
  • علی IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    4 1
    سایت گلستان تنها سایت دانشگاهی هست که فقط باید از اینترنت اکسپلور واردش شد..... و این یعنی خورد شدن اعصاب دانشجویان و اساتید
  • بی نام IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    2 0
    نخیر اصلا هم کندی و قطعی طبیعی نیست چرا سایت سازمان سنجش در زمان اعلام نتایج که چند میلیون نفر ظرف یکی دو ساعت مراجعه می کنند مشکل پیدا نمی کنه ؟ بهتره سرور سایت رو در یک دیتا سنتر با پهنای باند مناسب قرار بدهند .
  • نقی IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    3 0
    اگر حجم کاربران بالا میره لطفا اینقدر دانشجو جذب نکنید.