مهر نوشت: رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران با انتقاد از سفرهای خارجی مدیران شهری، گفت: این نوع سفرها بیشتر برای تشویق مدیران است تا انتقال تجربه.

پرویز سروری در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مدیران شهری، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار از ما خواستند جلوی ریخت و پاش‌ها در شهر گرفته شود، اما اکنون شاهد اقدامات پرهزینه و کم فایده‌ای در سطح شهر هستیم.

او گفت: یکی از این موارد، تعداد سفرهای مدیران شهری به کشورهای خارجی است. اگر به اینستاگرام سری بزنید، مملو از تصاویر مدیران شهری است که در دنیا مشغول انتقال تجربه هستند. من این موضوع را به شهردار تهران هم انتقال داده‌ام و دغدغه خود شهردار هم بود و اعلام کرد حق مدیریت این سفرها قطع شده است.

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: امروز با توجه به توسعه فناوری‌ها و امکان استفاده از فضای مجازی، امکان انتقال تجارب و مستندسازی فناوری‌ها از طریق فضای مجازی امکانپذیر است و با اطمینان می‌توان گفت ۸۰ درصد تجارب از همین طریق امکان انتقال دارند و ما می‌توانیم از این سفرها که از جیب مردم و شهر تهران است، جلوگیری کنیم.

سروری با بیان اینکه به نظر می‌رسد این نوع سفرها تشویقی برای مدیران شهری محسوب می‌شود، گفت: این برخلاف آن چیزی است که حضرت آقا از ما خواسته است. در مجلس هم این موارد زیاد بود که در حال حاضر کمتر شده است. او از شهردار تهران درخواست کرد، این سفرها را کنترل کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    2 0
    شهرداری سالهاست که به کنترل در همه زمینه ها نیاز داره