شورای المپیک آسیا با درخواست کمیته ملی المپیک ایران برای پیوستن به منطقه آسیای مرکزی به جای غرب آسیا موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کمیته ملی المپیک ایران در نشست شورای المپیک آسیا که امروز در عشق آباد ترکمنستان برگزار شد درخواست کرده بود که از غرب آسیا به آسیای مرکزی منتقل شود. هیات اجرایی شورای المپیک آسیا هم امروز خبر داد که با انتقال ایران و افغانستان به آسیای مرکزی موافقت شده است.
ایران این درخواست را در سفر و نشست هیات اجرایی که در تهران برگزار شد مطرح کرد. بهرام افشارزاده در گفت و گویی که چند ماه قبل با خبرآنلاین داشت، گفت که با انجام این تغییر ایران حتی این شانس را دارد که بتواند سمت های اجرایی مهم بگیرد و در بسیاری از رشته ها از جمله بوکس، کشتی و دوچرخه سواری به نفع ما خواهد شد و می توانیم از این انتقال استفاده بهینه ببریم.
پیش از این ایران در رشته فوتبال تجربه پیوستن به آسیای میانه را داشت که با این اتفاق، علی کفاشیان توانست به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در منطقه آسیای میانه انتخاب شود. این نسخه ای بود که مرد همه کاره این روزهای ورزش آسیا یعنی شیخ احمد کویتی برای کفاشیان پیچید و رئیس فدراسیون فوتبال ایران جواب خوبی از آن گرفت. حالا در رشته های المپیکی هم قرار است ایران این تغییر را تجربه کند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 457809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =