محمد حسین برخواه هم به صف حامیان سعید علی حسینی پیوست

دارنده‌ی دو مدال برنز جهان در سال‌های 2001 و 2002 گفت: « وضعیت وزنه‌برداری با توجه به اتفاقاتی که افتاده مناسب نیست و امیدوارم که فدراسیون همه تلاشش را برای حل مشکل سعید علی حسینی به کار گیرد، اما با وجود این مشکلات، بدترین کار ممکن پرداخت نکردن جریمه و تعلیق فدراسیون است.»

محمد حسین برخواه در مورد وضعیت وزنه‌برداری اظهار کرد: « وضعیت کلی وزنه‌برداری پس اتفاقات اخیر که تعدادی آزمایش دوپینگ‌شان مثبت شده بود، به هیچ وجه مناسب نیست، اما رفع تعلیق از وزنه‌بردای قدم موثر و خوبی خواهد بود که مقداری آرامش را به جامعه وزنه‌برداری بازمی‌گرداند.من امیدوارم فدراسیون همه توان و تلاشش را برای مشخص شدن هرچه زودتر پرونده سعید علی حسینی به کار گیرد، چرا که حذف یکی از پرامیدترین ورزشکار ما از صحنه وزنه‌برداری، ظلم بزرگری به سعید علی حسینی و ورزش وزنه‌برداری است.»

دارنده دو مدال برنز جهان در سالهای 2001 و 2002 در رابطه با افشاگری‌های صورت گرفته خاطرنشان کرد:« صحبت‌های مربیان و همچنین افشاگری‌های وزنه‌برداری تیم ملی بیانگر عدم نظارت و مدیریت صحیح و هرج و مرج حاکم بر اردوهای تیم ملی است و صحبت‌هایی که در مورد مصرف خودسرانه دارو توسط وزنه‌برداری شده نیز بدترین توجیه ممکن است. چرا که کادر فنی و فدراسیون مسئول نظارت بر اردو و اعضای تیم ملی است.»

برخواه تصریح کرد:« از آنجایی که حقیقت موضوع در رابطه با چگونگی دوپینگ برای من روشن نیست، قضاوت نمی‌کنم، اما چه ورزشکاران خودسر مصرف کرده باشند و چه مربیان خود چنین داروهایی تجویز کرده باشند، نمی‌توان تقصیر را از گردن مربیان ساقط کنیم و در هر دو صورت مقصر اصلی مربیان و مدیران وقت تیم ملی‌اند که با مدیریت ضعیف خود و عدم کنترل، باعث ایجاد چنین مشکلاتی شده‌اند.»

او در رابطه با علت عدم پاسخگویی مسولان و فدراسیون اظهار کرد:« با توجه به شرایط و مشکلات پیش آمده و وضعیت نابسامان همه شانه خالی می‌کنند و این طبیعی است. چرا که هر وقت موفقیت و پیروزی در بین باشد، حاصل تلاش مسولان است و همه در صحنه هستند، اما اکنون که وضعیت نابسامان است همه شانه خالی می‌کنند و همه باید به کمک جامعه مطبوعاتی به شفاف سازی این مشکلات کمک کنیم.»

دارنده دو مدال برنز جهان در سالهای 2001 و 2002 در پایان با اشاره به اینکه رفع تعلیق از فدراسیون قدم موثر و خوبی بود که تا حدی آرامش را به جامعه وزنه‌برداری برگرداند، گفت:« در حال حاضر بدترین کار ممکن این است که جریمه را پرداخت نکنیم تا فدراسیون ما تعلیق شود. به خاطر اینکه دو سال محرومیت به معنی بیست سال بازگشت به عقب است و به نظر ما باید جریمه را پرداخت کنیم و ضمن رفع تعلیق از فدراسیون به دنبال پاکسازی و کارکردن با اصول و ضوابط باشیم نه تعلیق.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 45890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ندایی اردکانی IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۷
    0 0
    البته اگه نخواهد رکودش در ایران شکسته شود
  • عشق ابالفضل IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۷
    0 0
    اگر خود حسيني عملا كارهايي بكند كه محروميت نتيجه ي واضحش باشد رضازاده ي مادر مرده چه كاره است؟! از خدا بترسيد . بد رسمي داريم ما ايراني ها: سهراب كشون! رضازاده هماني است كه وقتي وزنه مي زد تشويقش مي كرديم و حالا چون از يك جناح ديگر كه بعضي ها نمي پسندند حمايت كرده حكم به افساد في الارض او مي دهيد؟! خجالت بكشيد اگر خدايي نداريد لااقل آزاد مرد باشيد.
  • rabii IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۷
    1 0
    برای رضازاده بایدی در کار نیست اون هر کاری رو به دل خواه خودش انجام میده. کار علی حسینی از این حرفا گذشته رضازاده خوب نابودش کرد.
  • karmande fedrasion IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۱
    1 0
    aghaye eshghe abalfazl vaghti chizi saret nemishe harfe moft nazan u nemidooni kheilia midoonan said ali hoseini che joor bacheiye khoda midoone ke karesh doroste