۰ نفر
۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

مسئول کمیته بهداشت ودرمان ستاد کنگره شهدای استان از برگزاری طرح یادیاران ، همزمان با کنگره شهدای استان در شهرکرد خبر داد.

 البرز لله گانی اظهار کرد: همزمان با کنگره 2400 شهید استان، پزشکان، بهیاران و پرستاران دوران دفاع مقدس در شهرکرد گرد هم می‌آیند.

وی افزود: در این گردهمایی یاد یاران پزشکان 8 سال جنگ دفاع مقدس در شهرکرد به بیان خاطرات و مجموع کارهای که در این دوران انجام داده اند می‌پردازند.

مسئول کمیته بهداشت ودرمان ستاد کنگره شهدای استان هدف از برگزاری این برنامه را آشنایی پزشکان وپرستاران نسل جدید از فهالیت‌ها و رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های این قشر در دوران دفاع مقدس دانست.

لله‌گانی با اشاره به فعالیت‌های کمیته بهداشت و درمان ستاد منگره شهدای استان گفت: کمیته بهداشت و درمان از آغازین روزها کار خود را آغاز کرده است و فعالیت حود رادر دو بخش قبل از برگزاری ستاد کنگره وبعد از ستاد کنگره انجام خواهد داد.

وی فضا سازی بیمارستان کاشانی ، هاجر شهرکرد و حد فاصل بین دو بیمارستان را یکی از کارهای این کمیته دانست وتصریح کرد: اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال برای اجرای نیاز است که نیمی از این هزینه از دانشگاه علوم پزشکی و 100 میلیون ریال ازبسیج پزشکی استان پرداخت می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =