شهردار کلانشهر کرج از تشکیل کمپین دینی فرهنگی «خط سرخ» به منظور ترسیم تقویم عاشورایی برای شهروندان خبر داد و گفت: در قالب این کمپین 7 پیام تفکرآمیز به جامعه منتقل خواهد شد و از دریچه ای دیگر به بررسی ابعاد حادثه عظیم عاشورای حسینی (ع) خواهیم پرداخت.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از  پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،علی ترکاشوند با بیان اینکه در محرم و صفر امسال شاهد تزئین متفاوت چهره شهر در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) خواهیم بود، اظهار کرد: با پیاده سازی کمپین مذکور، تبلیغات محیطی توام با فرهنگسازی و آموزش های دینی همراه خواهد بود و مناطق و سازمان های تابعه مدیریت شهری در مسیری همسو، هماهنگ و یکپارچه به استقبال این مناسبت عظیم خواهند رفت.
وی با بیان اینکه در شهرداریها با توجه به رویکرد جدید این مجموعه به عنوان نهادی اجتماعی و فرهنگی، تأثیر فعالیت‌های روابط عمومی و نوع ارتباط با شهروندان از اهمیت زیادی برخوردار است، خاطر نشان کرد: یکی از ارتباط های موثر با شهروندان در ارتقای فرهنگ شهروندی، ارسال پیام های فرهنگی و مذهبی با استفاده از انواع رسانه های تبلیغی است در این راستا شهرداری کرج در سال همدلی و همزبانی در نظر دارد برای نخستین بار تقویم عاشورایی را اجرا کند.
این مسئول ارشد شهری اضافه کرد: این تقویم شامل رویکردی تازه به مفاهیم والای محرم و قیام بزرگ کربلاست و نگاهی عمیق به بزرگان این قیام از نقطه آغازین حرکت خواهد داشت. شروع اجرای کمپین مقارن با شهادت حضرت مسلم بن عقیل (ع) است و تا پایان اربعین حسینی ادامه خواهد داشت و در این مدت حدود 7 پیام تفکر آمیز در بیلبوردها و فضاهای تبلیغاتی سطح شهر و به صورت یکپارجه ارسال خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =