فرمانده انتظامی استان البرز گفت : با باغ تالارهایی که فاقد مجوزهای لازم و کافی از مراجع ذیصلاح هستند برخورد قانونی می شود.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پايگاه خبري پليس ،سردار «بخشعلي کامراني صالح» تشريح اين خبر،گفت: برخي از باغ تالارهاي استان البرز به صورت غيرمجاز فعاليت مي کنند و با تغيير کاربري اراضي باغات و کشاورزي، ساخت و ساز غيرمجاز و... اقدام به برگزاري مراسم و جشنهايي مي کنند که درآنها توجهي به شئونات ديني و عرفي جامعه نمي شود.
وي افزود : برخي از اين باغ تالارها در نقاط کور امنيتي احداث شده اند و فاقد استانداردهاي لازم جهت حفاظت و ميزباني از مهمانان خود هستند.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: مسير تردد و دسترسي به برخي از اين باغ تالارها داراي نقاط کور امنيتي است که احتمال سرقت و يا خفت گيري از مهمانان را بخصوص در ساعات پاياني روز افزايش مي دهد
سردار کامراني صالح تصريح کرد : استان البرز، بخصوص شهرستان کرج به دليل آنکه بافتِ باغ شهري دارد، محل برگزاري مراسم پايتخت نشيناني شده که به دليل نبود فضا و برخي مسايل ديگر به کرج روي مي آورند بطوري که مهمانان بيشتر جشن ها و مراسمي که در باغ تالارهاي کرج برگزار مي شود، تهراني ها هستند.
وي گفت : برخي از باغ تالارداران با اخذ مبالغ سنگين از ميزبان اقدام به برگزاري مراسم مختلط و ارائه برخي خدمات غيرمتعارف مي کنند که موجبات نارضايتي اهالي منطقه و حتي خود شرکت کنندگان را فراهم مي کند.
فرمانده انتظامي استان البرز در پايان بر لزوم کسب مجوز از مراجعي نظير شهرداري، جهاد کشاورزي، پليس اماکن و ... تاکيد کرد و گفت : در صورت عدم احراز اين صلاحيت ها، باغ تالارهاي فاقد مجوز پلمب ودر صورت ادامه فعاليت با مالکان آنها برخورد قانوني و جدي صورت خواهد گرفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 459739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =