در نشستی که با حضور مسئولان شرکت ارتباطات زیرساخت و سفرای کشورهای آفریقایی برگزار شد راهکارهای بهینه سازی و تامین ارتباطات بین الملل و پهنای باند اینتر نت این سفارت خانه ها مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازمرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، در نشستی که با حضور مسئولان شرکت ارتباطات زیرساخت و سفرای کشورهای آفریقایی برگزار شد؛ راهکارهای بهینه سازی و تامین ارتباطات بین الملل و پهنای باند اینترنت این سفارت خانه ها، بررسی شد.

بر همین اساس شرکت ارتباطات زیرساحت از این سفرا خواست که شرکت های مخابراتی فعال کشور متبوع را برای ارتباط مستقیم شبکه مخابراتی و ارتباطی دو کشور، به ایران معرفی کنندتا از آنان برای همکاری مستقیم با شرکت ارتباطات زیرساخت دعوت شود.

همچنین شرکت ارتباطات زیرساخت آمادگی خود را برای تامین پهنای باند موردنیاز این سفارتخانه ها اعلام کرد.

 


فراخوان اعطای اعتبارنامه به آزمایشگاههای حوزه ICT
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی به آزمایشگاههای فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اعتبارنامه اعطا می‌‌کند.

به گزارش مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت ارتباطات، تمامی آزمایشگاههائی که دارای گواهینامه تائید صلاحیت ایزو ۱۷۰۲۵ بوده و قابلیت انجام تست تجهیزات در هر یک از حوزه‌های باتری، فیبرنوری، یکسوکننده‌ها و انواع تجهیزات پسیو در شبکه‌های ارتباطی دارا باشند می‌توانند برای دریافت این اعتبارنامه اقدام کنند.

براساس این گزارش متقاضیان برای دریافت اطلاعات درباره شرایط متقاضی، مراحل اعتباردهی، مدارک لازم و ارسال درخواست می‌توانند به پورتال سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منوی استاندارد و تائید نمونه، زیرمنوی فرمها مراجعه کنند.

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 460385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =