فضای سبز منطقه 5، عنوان برتر چهارمین نمایشگاه گل و گیاه را به خود اختصاص داد

فضای سبز منطقه 5 شهرداری کرج عنوان برتر بخش طراحی های محیطی و landscape چهارمین نمایشگاه گل و گیاه این کلانشهر را کسب کرد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، با ارزیابی های به عمل آمده از عملکرد فضای سبز مناطق 12 گانه شهرداری کرج در چهارمین نمایشگاه گل و گیاه که در شهریورماه سال جاری در باغ گلهای پارک شهید چمران برگزار شد، طراحی محیطی و landscape منطقه 5 موفق به کسب رتبه برتر شد.

همچنین با ارزیابی های هیئت داوران، سیامک دانش از فضای سبز منطقه 7 و نخبه زارع از فضای سبز منطقه 12 مشترکا موفق به کسب رتبه دوم طراحی های محیطی مناطق شدند.

در بخش دیگری میرغیاثی از منطقه یک، چهارراهی از منطقه 9 و عبدوی نژاد از منطقه 10 نیز به صورت مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.

متن تقدیرنامه ها به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس پیام اسدی
مسئول محترم فضای سبز منطقه 5 شهرداری کرج

فضای سبز به عنوان یکی از دغدغه های اصلی در زندگی شهری شناخته می شود و سهم مهمی از هزینه های خانواده را در برمی گیرد که در نهایت کمک ارزنده ای به رونق چرخه تولید گل و گیاه می نماید.

هدف از برپایی نمایشگاه گل و گیاه کرج، ارائه جدیدترین دستاوردها در حوزه گل و گیاه و کشاورزی می باشد که امسال نیز برگزاری چهارمین نمایشگاه با استقبال و بازدید بی نظیر شهروندان مواجه گردید که باعث مسرت و افتخار می باشد.

در این میان نقش ویژه فضای سبز مناطق 12 گانه شهرداری کرج در برگزاری چنین رویداد بزرگی بی بدیل و انکارناپذیر است که به واقع می توان گفت یکی از بخشهای ویژه نمایشگاه، هرساله به این مهم اختصاص دارد که دارای مخاطبان خاص خود است.

شرکت و حضور شایسته جنابعالی به نمایندگی از منطقه 5 شهرداری کرج و ایجاد طراحی محیطی زیبا که مورد توجه بازدیدکنندگان عزیز قرار گرفت وبا نظر هیئت داوران منجر به کسب رتبه برتر landscape بین مناطق 12 گانه گردیده است که این مهم را ارج نهاده و توفیق روز افزون در این راه را از خداوند منان برایتان آرزومندم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =