۰ نفر
۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

ایسنا نوشت: نمایشگاه عکس‌های هادی مختاریان با عنوان «زندگی به روایت خاک» در خانه هنرمندان ایران افتتاح می‌شود.

آثار این نمایشگاه به پروژه‌ سوادآموزی برای بچه‌های منطقه‌ای در بلوچستان مربوط است و 10 مهرماه ساعت 17 گشایش می‌یابد.

هادی مختاریان، عکاس خبری و از اهالی مطبوعات و عضو جمعیت دفاع از کودکان کار و خیابان است که در این پروژه در کنار کار در زمینه سوادآموزی، برای بچه‌های کپرنشین در 75 کیلومتری چابهار، پروژه عکاسی از این بچه‌ها را نیز پیگیری کرده است.

به گفته او، در این منطقه آب، برق، گاز و هیچ چیزی وجود ندارد. در حالی که حرف اول زندگی را در چنین منطقه‌ای، آب می‌زند. نام این نمایشگاه به همین دلیل «زندگی به روایت خاک» است.

در این نمایشگاه، 36 عکس رنگی 100 در 70 به نمایش درمی‌آیند که همه به‌صورت همت عالی و به نفع کودکان همان منطقه در بلوچستان به فروش گذاشته خواهند شد.

هادی مختاریان متولد سال 1354 است و تا کنون سه نمایشگاه انفرادی در ایران و دو نمایشگاه انفرادی در خارج از کشور برگزار کرده است. وی هدف از نمایش آثارش در خانه هنرمندان ایران را دیده شدن هرچه بیشتر این آثار به‌دلیل سوژه‌های خاص‌شان می‌داند که باعث آشنایی مخاطبان با این موضوعات در جامعه می‌شود.

این نمایشگاه تا 16 مهرماه ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن و خرید از این نمایشگاه به نشانی خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، باغ هنر، خانه هنرمندان ایران، نگارخانه نامی مراجعه کنند.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =