شهرداری تهران می گوید ساخت زیرگذر میدان آزادی با مشکل مواجه شده و علاوه بر مجوز ندادن پلیس راهور، کابل برق و تلفن، فیبر نوری و لوله گاز از منطقه عبور می کند و اجازه احداث زیرگذر را به شهرداری نمی دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ترافیک غرب تهران به خصوص در حوالی میدان آزادی بارها مورد اعتراض کاربران قرار گرفته. از جمله برخی کاربران نوشته اند چرا با وجود گذشت نزدیک به یک سال از مهلت ساخت زیرگذر میدان آزادی، این زیرگذر افتتاح نشده است.

یکی از مخاطبان در این باره در سرویس مشکلان مردم نوشته: با سلام پروژه ساخت زیر گذر عابر پیاده مترو میدان آزادی ابتدای وردوی جاده مخصوص از تاریخ 1393/07/01 دقیقا با شروع بازگشایی مدارس و افزایش ترافیک آغاز شد و روی تابلو اطلاعات پروژه مدت پروژه را 60 روز اعلام کرده بود اما با گذشت یک سال هیچ خبری از افتتاح این پروژه نیست تازه این کنده کاری ها با عث ترافیک بیشتر و قطع روشنایی چراغ برق آن قسمت شده که در هنگام شب و اوایل صبح که هوا تاریک است به دلیل فرهنگ پایین مردم در رانندگی عبور از خیابان باعث بسیار دشوار و خطرناک شده است و تاکنون شهرداری هیچ اقدامی انجام نداده به نظر شما اگر پل هوای مکانیزه نصب میکردن کم هزینه تر و سریعتر انجام نمی شد و اینگونه هر با سرمایه بیت المال و جان و وقت مردم بازی نمی شود .

در همین رابطه از شهرداری منطقه ۵ تهران، درخواست توضیح کردیم که چرا این زیرگذر با تاخیر یکساله هنوز به افتتاح نرسیده است.

جوابیه شهرداری منطقه ۵ به این شرح اعلام شد:

با سلام
احتراما پیرو پیام ارسالی مبنی بر احداث زيرگذر عابر پياده شهيد لشگري، براساس جوابیه ارسالی از سوی معاونت حمل ونقل وترافیک منطقه به اطلاع مي‌رساند پروژه مذكور به علَّت داشتن معارض برق، فيبر نوري، لوله‌هاي گاز، كابلهاي تلفن و عدم صدور مجوز راهور در برخي از بازه طول سال دچار تأخير وكند شدن در روند اجراي پروژه شده است.

با تشکروسپاس


۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 463103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    0 0
    فقط این را می دونم شهرداری منطقه 9 یکی از کم تحرک ترین شهرداریها در کل تهرانه و اعضاشورا شهر این محدوده و اطراف آن هم در کارها خوب عمل نمی کنن وهیچ نقشی ندارن