شهردار کرج در دیدار با معتمدین و ائمه جماعات شهر از افتتاح و بهره برداری طرحهای بزرگ عمرانی تا اوایل آبان ماه خبر داد و گفت: فاز اول تقاطع غیرهمسطح حصارک و تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی به نام شهدای پلیس تا یک ماه آینده افتتاح می شود.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج: در این جلسه که عصر روز شنبه برگزار شد، علی ترکاشوند وقوع حادثه منا و فاجعه انسانی ای که در این نقطه عبادی از محل تجمع مسلمین روی داد را مایه تالم و تاثر همگان عنوان کرد و اظهار داشت: این اقدامات برای دور کردن مردم و مسلمانان از این حرکت بزرگ عبادی و وسیع ترین محل تجمع مسلمین جهان است. 

ترکاشوند که در زمان وقوع این حادثه در مکه معظمه حضور داشت، خاطرنشان کرد: فضای اندوه و اضطراب ناشی از وقوع این حادثه تلخ در میان تمامی حاجیان بخصوص ایرانیان حاکم بود و همه حاجیان خود را در غم از دست دادن همنوعان شان شریک می دانستند.
وی با بیان اینکه آل سعود در زمینه کمک به حادثه دیدگان و ساماندهی جنازه ها بسیار بی نظم و غیرمسئولانه عمل کرد، اذعان داشت: جدیت مقام معظم رهبری در اعلام موضع ایران نسبت به این بی کفایتی و بی مسئولیتی، موجب تغییر رفتار آل سعود شد به طوری که این رژیم به سرعت با تغییر موضع نسبت رفتار گذشته، اقدام به تحویل دادن اجساد قربانیان حادثه کرد.
شهردار در ادامه از مسئولان عتبات عالیات استان البرز که مسئولیت ساخت ضریح حبیب بن مظاهر(ع) از یاران امام حسین(ع) در روز عاشورا را عهده دار شدند، تقدیر کرد و اظهار داشت: این ضریح مطهر طی آیینی باشکوه به اتمام رسید و برای حرکت به سمت مضجع شریف این یار فرزند امام علی(ع) آماده شد.
بهره برداری از طرح های عمرانی طی یکماه آینده
شهردار کرج به خدمات و فعالیت های شهرداری در زمینه امور عمرانی این دستگاه خدماتی نیز اشاره کرد و اذعان داشت: تا یک ماه آینده طرح های متعدد عمرانی و بزرگ از جمله فاز نخست تقاطع غیرهمسطح حصارک آماده شده و به بهره برداری خواهد رسید که با این اقدام بار بزرگی از دوش ترافیک منطقه برداشته می شود.
به گفته ترکاشوند، روزانه وقت بسیار زیادی از شهروندانی که در مسیرهای بین کمالشهر و حصارک تردد می کنند در ترافیک این مسیر گرفته می شود به طوری که اغلب این مسیرها یک طرفه می شدند؛ بر همین اساس شهرداری کرج با همکاری شورا و دریافت تسهیلات بانکی اقدام به ساخت تقاطع غیرهمسطح حصارک در محل تلاقی مسیرهای این دو شهر کرد و هم اکنون فاز نخست آن مهیای تحویل و بهره برداری است.
این مسئول از دیگر پروژه های آماده افتتاح شهرداری کرج در یک ماه آتی را تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی که به نام شهدای پلیس نامگذاری شده است بیان کرد و افزود: این تقاطع تا پایان مهرماه به اتمام خواهد رسید.
ترکاشوند با یادآوری اینکه ترافیک سنگین حد فاصل بین کرج تا فردیس نیز همواره شهروندان و عابران از این مسیر را با مشکل جدی مواجه می کند، به اجرای یک پروژه پل مکمل در کنار پل شهید سلطانی از سوی شهرداری کرج اشاره کرد و ادامه داد: این پل مکمل مشابه پل سوم خرداد احداث شده و تا پایان مهر آماده بهره برداری است.
شهردار، اجرای طرح های کوچکتر در کنار طرح های بزرگ را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: همکاران ما در مناطق و سازمان ها روند امور مرتبط به این بخش ها را در شهرداری کرج با جدیت پیگیری کرده و می کوشند با دریافت نظرات مردمی، نسبت به انجام خواسته های شهروندان اقدام نمایند.
وی حضور معتمدین محلات در شهرداری را یک نمره مثبت و موقعیت ارزشمند برای مسئولان این حوزه ارزیابی کرد و از مسئولان سازمان ها و مدیران مناطق خواست با بهره گیری از نظرات این افراد نسبت به ارتقای محله و مناطق مربوطه اقدام کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =