چه کسی صالحی را تهدید به کشتن کرد؟ پاسخ رئیس سازمان انرژی اتمی به این پرسش

الف نوشت: علی اکبر صالحی پس از جلسه جنجالی امروز صبح در مجلس شورای اسلامی توضیحاتی در خصوص تهدیدی که در جلسه علنی مجلس از آن پرده برداشت ارائه کرد.

صبح امروز در جریان بررسی کلیات طرح اجرای برجام در مجلس شورای اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی با طرح ادعای تهدید از سوی یکی از نمایندگان موجب ایجاد حواشی در این جلسه شد. کمال الدین پیرموذن با معرفی روح الله حسینیان به عنوان فرد تهدید کننده می گوید: امروز در جلسه علنی آقای حسینیان پیش آقای صالحی رفت و با کمال تاسف گفت که اگر برجام به فرجام برسد تو را می‌کشیم و سیمان رویت می‌ریزیم. در واقع حسینیان صالحی را تهدید کرده است.

به دنبال حواشی ایجاد شده صبح امروز مجلس شورای اسلامی که واکنش رییس سازمان انرژی اتمی را در پی داشت، الف در گفت و گویی با علی اکبر صالحی به واکاوی ابعاد این مسئله پرداخت.

علی اکبر صالحی با تاکید بر این که به هیچ عنوان صلاح نمی دانم که از شخص خاصی نام ببرم افزود: من از هیچ کس نام نبرده و نمی برم و فقط این موضوع را از روی اعتراضم در صحن علنی مجلس عنوان کردم چرا که به بنده و آقای ظریف گفتند قسم می خوریم شما را بعد از کشتن درراکتور اراک دفن کنیم.

وی در خصوص تصویب کلیات طرح اجرای برجام درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جا دارد که از مجلس شورای اسلامی تشکر کنم چرا که ورود مجلس به این امر بسیار مهم بود . رای  مجلس پشتوانه ای برای دولت است  که طرح را با قدرت بیشتری پیش ببرد.

صالحی خاطر نشان کرد: توصیه هایی که در طرح برجام آمده است توصیه هایی مفید بوده و در واقع این طرح در کشور ما برخوردار از حمایت همه ارکان نظام است و بنده از مجلس، دولت و به ویژه شخص آیت الله آملی لاریجانی که در شورای عالی امنیت ملی توضیحات خوبی را ارئه کرد تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه توصیه های مجلس توصیه های خوبی بود ادامه داد: مجلس در کشور ما نهادی آزاد است و هر کس می تواند با صدای رسا نظرات خود را بیان کند .در واقع رای مجلس امروز نشانی از حاکم بودن رای اکثریت بود.

رییس سازمان انرژی اتمی افزود: امروز تمام اظهارات نمایندگان و آزادی بیان منتقدین و مخالفین و موافقین بر آمده از این است که باید در جهت منافع ملی کشور گام برداشت.

صالحی در خاتمه با اشاره به حواشی صبح امروز مجلس خاطر نشان کرد:جا دارد از احمد توکلی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تشکر کنم که سعی داشتند نمایندگان را به آرامش دعوت کنند.

52308

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 466877

برچسب‌ها