نعمتی: از نمایندگان معمم و روحانی مجلس انتظار بیشتری داریم

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس می گوید: ما نمایندگان از روحانیون و معممین مجلس انتظار بیشتری داریم که اخلاق اسلامی را رعایت کنند.

بهروز نعمتی در گفتگو با خبرآنلاین با اشاره به اتفاقات دیروز مجلس و رفتار روح الله حسینیان در قبال علی اکبر صالحی، معاون رئیس جمهور گفت: متاسفانه شاهدیم که از سوی یک طیف خاص بداخلاقی‌ها و تندی هایی با بعضی از عزیزانی که از سوی دولت مهمان مجلس می شوند، می شود که واقعا در شان نمایندگان نیست.

وی افزود:البته بنده و برخی از نمایندگان به صورت حضور به این افراد گفته ایم که این رفتار و ادبیات درست نیست مخصوصا بعضی از آقایانی که معمم هستند، باید بیشتر از ما این گونه مسائل و اخلاق اسلامی را رعایت کنند اما بازهم متاسفانه در مجلس شاهد این مسائل بودیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس خاطرنشان کرد: دوستان در جلسه دیروز از هر ابزاری که به ذهن شان می رسید استفاده کردند و نمایندگان را نیز با روش های مختلف تهید کردند تا کار خود را پیش ببرند اما مسلما ممکن است دوستان به دنبال مسائل خاص خودشان باشند اما مجلس به دنبال اینگونه موضوعات نیست.

وی ادامه داد: مجلس نهم، مجلسی دارای عقلانیت است و خودش تصمیم می گیرد. مجلسی نیست که دیگران در دبیرخانه های مختلف برای آن تصمیم گیری کرده و بخواهند آن تصمیمات را در صحن اجرایی کنند.

نعمتی ناکید کرد: بعضی از دوستان دبیرخانه هایی را در خارج از مجلس تشکیل داده اند که نه در شان مجلس است و نه در شان افرادی که این اقدام غیرقانونی را انجام داده اند.

این نماینده مجلس در پاسخ به این سئوال که با توجه تلاش بيشتر مخالفان، احتمال به تصویب رسیدن جزئیات طرح برجام وجود دارد؟ گفت: در بررسی جزئیات  این طرح خیلی حساسیتی از سوی نمایندگان مخالف وجود ندارد و پیشنهاداتی که به صحن می آید باید حداقل 50 درصد رای بیاورد و من فکر نمی کنم که از این بابت مشکلی وجود داشته باشد و جزئیات طرح نیز تصویب خواهد شد.

29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    18 4
    جهت اطلاع بنده هیچ انتظاری از نمایندگان ندارم به قول شاعر ما را به خیر تو امیدی نیست لطفا" شر مرسان