ایسنا نوشت ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نگاه کشور بهره‏گیری از جوانان در راستای توسعه همه جانبه و اثرگذار است، دانشجویان را نقش‎آفرینان کشور در عرصه‎های مختلف دانست.

خدابخش مرادی در آیین جشن دانشجویان جدید‎الورود دانشگاه پیام نور مرکز شهرکرد، اظهارکرد: دانشجو جوانی پویا، فعال،اثرگذار و نقش‏آفرین در عرصه‎های مختلف کشور است.

وی با بیان اینکه نگاه کشور بهره‏گیری از جوانان در راستای توسعه همه جانبه و اثرگذار است، افزود: دانشجو نباید فقط در دانشگاه حضور فیزیکی داشته باشد بلکه باید تلاش کند فردی اثربخش باشد چراکه آینده ایران در گرو دانشجویان فعال است.

مرادی با تاکید براینکه دانشگاه و دانشجو نباید چیزی را بدون تحقیق بپذیرد، تصریح کرد: دانشجو باید در مورد هر چیزی سوال کند چراکه شتاب توسعه و نشاط از محیط دانشگاه به جامعه منتقل خواهد شد.

وی در ادامه به موفقیت‎های دولت تدبیر و امید اشاره و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی توانسته در عرصه‎های دیپلماتیک برگ زرینی بر افتخارات خود اضافه کند.

در ادامه حسینعلی قجری رییس دانشگاه جامع پیام‎نور چهارمحال و بختیاری نیز به فعالیت‌های موثر دولت تدبیر و امید طی دو سال اخیر اشاره کرد و افزود: آرامش کنونی حاکم بر کشور ارمغان این فعالیت‎ها بود.

وی حرکت هم‎راستای با اهداف دولت در استان را نیز یادآور شد و گفت: مهم‎ترین دستاوردها مدیریت جدید استانداری نیز همدلی و همکاری‌ای بود که در استان به همت استاندار بوجود آمد.

قجری چهار خطه شدن جاده‎ها را مهم‌ترین تلاش انقلابی در استان در دولت یازدهم دانست و پیگیری مسئله راه آهن، آب، فعالیت‎های فرهنگی و از همه مهم‌تر فعالیت‌های دانشگاهی را از دیگر اقدامات انجام شده دانست که قابل تقدیر است.

وی در ادامه با بیان اینکه دانشگاه پیام‎نور یکی از بزرگ‎ترین دانشگاه‎های کشور است، گفت: هم‎اکنون 800 هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

قجری با بیان اینکه در سال گذشته توسط ارزیابی‎های انجام شده دانشگاه پیام‏نور چهارمحال و بختیاری با شش هزار دانشجو، حایز رتبه برتر آموزشی شد که بدون شک این پیشرفت نتیجه تلاش دانشجویان است و ما به آنان افتخار می‎کنیم.

وی بومی گزینی و نقل و انتقالات دانشجویان را از مزایای این دانشگاه دانست و گفت: دانشگاه پیام نور در تلاش است قوانین را مطابق با شرایط و رضایت دانشجو تغییر دهد.

قجری در ادامه دانشجویان را به تحقیق و مطالعه توصیه کرد و با بیان اینکه آن چیزی در جامعه امروز ارزش و قدرت دارد، علم است، تصریح کرد: بنیاد قدرت، دانش تئوری و نظری و منبع قدرت هر جامعه دانشگاه آن است.

وی ادامه داد: ما در عصر فوران اطلاعات زندگی می‌کنیم بر همین اساس باید بتوانیم اطلاعات مفید و غیرمفید را از هم تمییز دهیم؛ یک انسان توانمند کسی است که اول به خودش کمک کند و بعد به جامعه برای پیشرفت کمک کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 467465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =