مراسم گرامیداشت روز ملی پاراالمپیک با حضور جمعی از مسئولان ورزش استان البرز در سالن استقلال کرج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز: این مراسم با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، عسگری مورودی مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز، قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان، سعید براتی رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان و جمعی از ورزشکاران جانباز و معلول در سالن استقلال کرج برگزار شد.
این مراسم در ابتدا با راهپیمایی جمعی از ورزشکاران جانباز و معلول و مسئولان استان از بلوار آیت الله طالقانی کرج تا محل برگزاری مراسم کلید خورد.
در این بخش و در اقدامی نمادین برخی از مسئولان استان البرز با قرار گرفتن بر روی ویلچرهایی این مسیر هزار متری را طی کردند تا در جریان مشکلات و سختی های تردد این افراد قرار بگیرند.
در ادامه برنامه های شاد و مفرح برای ورزشکاران جانباز و معلول و جمعی از دانش آموزان مدارس استثنایی استان البرز همراه با پذیرایی اجرا شد.
سعید براتی رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان البرز در حاشیه ی این مراسم گفت: هر ساله و همزمان با فرا رسیدن روز ملی پاراالمپیک هیئت های استانی در کنار فدراسیون مراسمی را برای گرامیداشت این روز برگزار می کنند.
وی افزود: استان البرز نیز از جمله مناطقی است که طی ۴ سال اخیر به شکل منظم و با شکوه خاصی این جشن را برگزار و تلاش کرده فضایی شاداب و با نشاط را برای ورزشکاران معلول ایجاد کند.
براتی با بیان این که باید برای فعالیت ورزشی افراد معلول گام های موثرتری برداشته شود، اظهار کرد: تلاش هیئت جانبازان و معلولان استان البرز درگیر کردن طیف بیشتری از افراد با معلول و جانباز به ورزش است و در این مسیر باید مورد حمایت دستگاه های مختلف قرار بگیرد.
رئیس هیئت ورزش های جانبازان و معلولان استان البرز ادامه داد: بسیار خرسندم که استان البرز با همه کاستی ها و کمبودهای موجود، هم در جذب ورزشکاران معلول و هم در بحث مدال آوری یکی از استان های پیشرو کشور است و توانسته دستاوردهای خوبی داشته باشد.
وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم با برگزاری جشن های مختلف توانایی ورزشکاران معلول را به اقشار مختلف مردم معرفی کنیم و نشان بدهیم این طیف علیرغم محدودیت هایی که دارند با انگیزه و اراده ای آهنین قادر به فعالیت در بخش های مختلف جامعه به خصوص ورزش و افتخار آفرینی برای میهن عزیزمان هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 468192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =