دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج از افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهدای پلیس با اعتبار 250 میلیون ریالی در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج امیرحسام عباسی اظهار داشت: بر اساس قانون احداث این سازه ترافیکی بر عهده وزارت راه و شهرسازی بود اما به جهت تحریم های اقتصادی و مشکلات عدیده دولت در تامین هزینه پروژه های عمرانی، شورای اسلامی شهر کرج مصصم شد احداث آن بر عهده بگیرد که نمادی از همدلی و همزبانی بین مسئولان در راستای خدمات رسانی صادقانه به شهروندان فهیم می باشد.

وی از محدوده پل حصارک به عنوان یکی از گلوگاه های ترافیکی استان طی سالیان اخیر یاد کرد و گفت: با توجه به گذر مسافرانی از چندین استان کشور از محدوده مذکور، شاهد ترافیک و راهبندان های کیلومتری به خصوص در ساعات آغازین و پایانی روز بودیم که برغم مطالبه گری مسئولان استانی و محلی اما وزارت راه و شهرسازی زیر بار احداث پل مکمل نمی رفت.

عضو پارلمان شهری کرج با تاکید بر اینکه احداث پل مکمل حصارک (شهدای پلیس) به کاهش ترافیک، صرفه جویی در مصرف سوخت، کاهش هدررفت وقت و انرژی شهروندان و در نهایت کاهش آلودگی هوا کمک شایانی می کند، اذعان داشت: روند احداث تقاطع های همسطح همچنان تداوم خواهد داشت و بزودی شاهد بهره برداری از پل مکمل فردیس در جاده ملارد خواهیم بود که این محور مواصلاتی نیز یکی از گلوگاه های ترافیکی البرز و کشور به شمار می رود.

عباسی با اشاره به نامگذاری پل مکمل حصارک تحت عنوان «شهدای پلیس» خاطر نشان کرد: این نامگذاری دلالت به آن دارد که اگر امروز در سراسر میهن اسلامی فضا برای کار و فعالیت های عمرانی مهیا می باشد، این امنیت و آرامش مرهون تلاشها و از خودگذشتگی شهدای گلگون کفن به خصوص در نیروی پلیس است و ما باید تا همیشه تاریخ مدیون فداکاری و ایثارگری شهداء، جانبازان و ایثارگران سرافراز باشیم.

به گفته این نماینده مردم کرج در شورای اسلامی شهر، در جریان احداث تقاطع 250 میلیون ریالی غیرهمسطح شهدای پلیس حدود یکهزار اصله درخت با حفظ معیارهای استاندارد جابه جا شدند تا فعالیت های عمرانی موجب آسیب جدی به عرصه محیط زیست نشود. همچنین بالغ بر 522 میلیون ریال جهت جابه جایی اشجار معارض و جابه جایی لوله فضای سبز معارض تخصیص یافته است.

وی در ادامه از تملک دو هزار و 570 مترمربع از اراضی واقع در محدوده اجرای پروژه خبر داد و بیان داشت: بر اساس مفاد قرارداد مقرر شده بود که این پروژه در اسفند ماه سال جاری به بهره برداری برسد اما به دنبال مدیریت جهادی مدیریت شهری کرج و تدابیر اتخاذ شده، شاهد افتتاح پل شهدای پلیس در اواخر مهر ماه خواهیم بود.

دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج در پایان عنوان کرد: امید است در سالی که با نفس گرم رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» مزین شده است، در سایه کار و تلاش جهادی بتوانیم خدمات شایسته ای را به شهروندان فهیم ارایه کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =