جلسه کارگروه ایجاد فرصت های اشتغال برای بانوان آذربایجان غربی برگزار شد

در جلسه گروه کاری اشتغال مبنی بر ایجاد فرصت های اشتغال برای بانوان راه کارهای افزایش تولید، بازاریابی و صادرات فرش تولیدی زنان روستایی و عشایری بررسی شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، خانم تاجفر در این جلسه گفت: یکی از اهداف و برنامه های دفتر برنامه ریزی اشتغال زنان با محوریت حمایت از زنان روستایی و عشایری است که در این جلسه گروه کاری مشکلات این حوزه و راه کارهای لازم برای رفع این موانع و مشکلات بحث و تبادل نظر می شود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری با بیان اینکه باید با هم افزایی و مشارکت و بر مبنای اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی منسجم در خصوص مشکلات اشتغال بانوان روستایی و عشایری بخصوص رفع موانع تولید ، بازاریابی و صادرات فرش صورت گیرد، اظهار امیدواری کرد: در بحث بازاریابی و الگویابی از کشورهای موفق بتوان قدم های خوبی را در این خصوص در استان برداشت.

الهوردی زاده مشاور استاندار در امور نمایشگاهی و اطلاع رسانی نیز در این جلسه گفت : یکی از دغدغه های ما بازاریابی داخلی و خارجی ، برپایی و مشارکت در نمایشگاههای داخلی و خارجی است که امیدواریم با ساماندهی و ارائه راهکارهای اساسی قدم های خوبی در این راستا برداشته شود.

وی از راه اندازی مرکز تجارت بین المللی در زمینی به مساحت 60 هکتار در آینده نزدیک خبر داد که نمایشگاه دایمی فرش بخشی از این مرکز تجاری بین المللی خواهد بود ، افزود: موافقت راه اندازی این مرکز تجارت بین المللی اخذ و در حال جذب سرمایه گذار خارجی هستیم .

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =