چهارمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز در سال 94 برگزار و مصوبات آن اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ چهارمین نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز در سال 94 با حضور با حضور مهندس طهائی استاندار البرز، محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی، رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، معاونین اداره کل ورزش و جوانان، فرمانداران شهرستان های البرز و مدیران دستگاههای مختلف استان در سالن شهدای البرز استانداری برگزار شد.

در ابتدای این نشست استاندار البرز با اشاره به حیاتی بودن مسائل مربوط به جوانان اظهار کرد: با توجه به جمعیت بالای جوان در استان البرز تمامی دستگاه ها می بایست برای مسائل مربوط به این قشر اهمیت ویژه ای قائل شوند.
وی ادامه داد: قطعا وجود تعداد بالای جوانان در جامعه یک نقطه ی قوت برای تمامی کشور و همواره پس از انقلاب منشا ثمرات پر و خیر برکتی برای مملکت اسلامی مان بوده است.
در ادامه ی این نشست مسائل مربوط به به برون سپاری برنامه های غنی سازی اوقات فراغت، همکاری دستگاه های اجرایی در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و انتخاب یکی از مراکز دانشگاهی جهت همکاری در پژوهش کاربردی کنترل خشم مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین موارد ذیل در این جلسه به تصویب اعضاء رسید:
- برگزاری سلسله نشست های موضوعی پاتوق فرهنگی با مشارکت دستگا های اجرایی و دانشگاه های استان
- برگزاری برنامه های گفتگوی جوانان در خصوص گفتمان و فرهنگ جوانی و حقوق شهروندی جوان با مشارکت دستگا های اجرایی و دانشگاه های استان
- برگزاری برنامه چند دقیقه همدلی با مشارکت دستگا های اجرایی و دانشگاه های استان
- برگزاری مسابقه کتابخوانی استانی ویژه کارکنان دولت در زمینه فضای مجازی با مشارکت دستگا های اجرایی و دانشگاه های استان
- همکاری دادگستری کل و فرماندهی انتظامی استان البرز نسبت به ارجاع پرونده های خشنونت ، نزاع و ضرب و جرح به کلینیک کنترل خشم
- جهاد دانشگاهی واحد استان البرز به عنوان مجری پژوهش کاربردی در زمینه آسیب اجتماعی خشم (کنترل خشم) انتخاب گردید

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =