استاندار کرمان در جلسه شورای اداری استان کرمان گفت: در ایام محرم علی رغم تهدیداتی که کرده بودند کوچکترین مسئله امنیتی در استان کرمان اتفاق نیفتاد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کرمان علیرضا رزم حسینی افزود: کرمان از پیشینه تاریخی برخوردار است. وی گفت: سرمایه های مادی ما نیز آثار تاریخی و گردشگری است و یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید این است که از محل میراث فرهنگی و گردشگری به توسعه اقتصادی جامعه کمک کنیم. استاندار کرمان با اشاره به رشد سه برابری گردشگری در سال جاری در استان کرمان افزود: با توجه به برجام و شرایط پس از تحریم ها، افزایش آمار گردشگران خارجی پیش بینی می شود.

وی ایجاد آرامش و عقلانیت سیاسی را یکی از محورهای اصلی مدیریت استان کرمان برشمرد و گفت: شعار ولایت و توسعه به منظور همگرایی در حوزه سیاسی، توسعه و پیشرفت مطرح شده است و تاکنون نیز آرامش سیاسی را همراه با نشاط سیاسی شاهد بوده ایم. رزم حسینی تصریح کرد: در حوزه اقتصادی یکی از سیاست های ما تمرکز بر توسعه اقتصادی بوده و با ایده مثلث توسعه اقتصای اتفاقات خوبی در استان کرمان افتاده است. وی گفت: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی که در تاریخ دیوان سالاری کشور بی بدیل است، شهرستان قلعه گنج که سرشار از ظرفیت های خدادادی زیادی است به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی واگذار شد تا به عنوان شهر نمونه اقتصاد مقاومتی مطرح شود و مسیر توسعه یافتگی خود را پیدا کند.

رزم حسینی با اشاره به اینکه یکی از چالش های بسیار مهم استان کرمان موضوع آب است ادامه داد: استان کرمان در منطقه قرمز بحران آب قرار گرفته و برداشت بی رویه از سفره های آب موجب شده که خسارت های زیادی را متحمل شویم. وی گفت: در دولت تدبیر و امید به مدیریت آب توجه ویژه ای شده است و در استان کرمان در قالب طرح همیاران آب، 350 میلیون مترمکعب پس انداز آب را اشته ایم که بیش از میزان مصرف آب آشامیدنی است. استاندار کرمان اظهار داشت: مزیت پتروشیمی در استان کرمان موجب افزایش مزیت های این استان شده که حاصل تدابیر دولت تدبیر و امید است و این امر در کنار سایر مزیت ها از جمله کشاورزی، صنعت، معدن و خوروسازی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 472711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =