ایرنا نوشت: استاندار تهران با اشاره به هدر رفت 10 درصدی نیروی برق استان تهران در سال جاری گفت: باید با اصلاح خطوط ، میزان اتلاف برق استان در سال آینده را به نصف کاهش دهیم.

سیدحسین هاشمی در آیین آغاز رزمایش سراسری پدافند غیرعامل کشور با عنوان محرم افزود: با توجه به اینکه در شرایط پساتحریم و تحرک حوزه صنعت قرار داریم باید برای کاهش هدر رفت(پرت) برق تلاش کنیم تا در سال 95 برای پاسخگویی مصارف صنعتی نیازمند تولید برق جدید نباشیم. 

وی با بیان اینکه متخصصین وزارت نیرو و شرکت های توزیع و برق منطقه ای استان تهران از توانایی این کار برخوردارند تصریح کرد: استانداری تهران نیز به عنوان نهاد هماهنگ کننده حداکثر تلاش خود را در این راستا انجام خواهد داد.

هاشمی از توجه ویژه به پدافند غیرعامل در دستگاه های اجرایی استان تهران خبر داد و گفت: به همین دلیل در سال 93 استان تهران رتبه اول را در حوزه پدافند غیر عامل در کل کشور کسب کرد.

وی با تاکید بر اینکه سیاست اصلی مدیریت اجرایی استان تهران در حوزه پدافند غیر عامل توجه به امر پیشگیری است گفت: پیشگیری کم هزینه ترین روش در این ارتباط است و در همین ارتباط شورای تامین استان تهران با حضور مستمر دستگاه های اجرایی جلسات متعددی را تشکیل داده است.

هاشمی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل در شرایط حساس و بحران بسیار کمک کننده است عنوان کرد: در غیر اینصورت هزینه های کشور چند برابر شده و ممکن است امنیت داخلی مورد تهدید قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: استان تهران به عنوان پیشانی نظام باید در تمام حوزه ها پیشتاز باشد و در همین راستا استانداری تهران با تمام توان فعالیت می کند.

وی ابراز امیدواری کرد روند فعلی توجه به پدافند غیرعامل در استان تهران تداوم یابد.

رزمایش رزمایش پدافند غیرعامل تحت عنوان رزمایش محرم و با رمز یا علمدار کربلا با حضور سردار جلالی رئیس پدافند غیرعامل، ستار محمودی قائم مقام وزیر نیرو و سیدحسین هاشمی استاندار تهران آغاز شد.

 

 

22339

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 473482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =