استاندار البرز از واگذاری زمین جهت احداث اردوگاه مراقبتی خبر داد و بر ضرورت آگاه سازی نوجوانان و جوانان نسبت به آثار شوم پدیده اعتیاد تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، سیدحمیدطهائی با اعلام این خبر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اعلام این خبر گفت: یکی از اولویت های شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان، بحث مرکز نگهداری معتادان بوده است که با پیگیری های انجام شده 3 هکتار زمین تحویل گرفته شده است و طبق برنامه ریزی های بعمل آمده، افراد در خلال بازپروری، مهارت های لازم را نیز در بخش های مختلف فرا خواهند گرفت.
ضرورت ارائه طرح ها و برنامه های اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
وی با تأکید بر اینکه رویکرد و سیاست اصلی در احداث این اردوگاه عدم بازگشت افراد به اعتیاد خواهد بود، افزود: احصاء وضعیت موجود و برنامه ریزی برای شش ماهه دوم سال جهت رسیدن به نقطه مطلوب نقشه راهی است که اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان طبق آن راه را طی خواهند کرد.
طهائی گفت: طبق مصوبه این نشست،هر یک از مسئولان که عضو این شورا هستند، باید برای نیمه دوم سالجاری هر چه سریعتر طرح ها و برنامه های خود را به ستاد استانی ارائه دهند.
نسل جوان واکسینه شود
استاندار همچنین بر ضرورت آگاه سازی نسل جوان نسبت به خطرات و آسیب های مواد مخدر تأکید کرد و افزود: بسترهای آموزش نسل جوان باید از دوران مدرسه در آموزش و پرورش اندیشیده شود تا به این پدیده به عنوان ننگ،عیب و نقص بنگرند.
وی مشارکت دادن نوجوانان را در برنامه های پیشگیری از اعتیاد اثربخش تر از اجرای برنامه های کلیشه ای دانست و گفت: باید خانواده ها نیز نسبت به پدیده شوم اعتیاد و مهارت های پیشگیری و مقابله آموزش های لازم را فرا گیرند تا در این زمینه واکسینه شوند.
گفتنی است، در این نشست دبیرشورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه داد و سایر اعضا نیز بخشی از مکشوفات و اقدامات صورت گرفته را اعلام نمودند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =