علی ترکاشوند در مراسم بزرگداشت روز کارشناس رسمی دادگستری که در محل باشگاه میلاد کرج برگزار شد، اظهارداشت: اثرات کارشناسی در حوزه توسعه مدیریت شهری بسیار مهم است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان البرز، علی ترکاشوند با بیان اینکه قانون شهرداری سال 32 مصوب و درآن زمان 4 وظیفه اصلی بر دوش شهرداری‌ها گذاشته شد درحالی‌که تنها 30 درصد مردم شهرنشین بودند، افزود: امروزه با توجه به اینکه بیش از 70 درصد جمعیت کشور شهرنشین هستند وظایف شهرداری‌ها به 200 وظیفه متنوع افزایش یافته است.
شهردار کلان‌شهر کرج با تاکیدبر اینکه امروزه همه امور اجرایی نیازمند اقدامات اساسی و کارشناسی شده است، خاطرنشان کرد: امروزه در حوزه قضا با توجه به تنوع مسائل و جرائم با ارتقا کارشناسی آرای صادره نیز بهبود و اثرات خاص خود را به همراه دارد.
وی با تأکید بر اینکه مدیریت شهری به نظرات دقیق کارشناسی کارشناسان نیاز دارد، تصریح کرد: با استفاده از نظریات کارشناسان می‌توان نیاز دستگاه ها برطرف شود.
وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری به نظریه دقیق، جامع و شفاف نیاز دارد، گفت: باید نظریات خوب و کارگشا ارائه شود.
ترکاشوند با بیان اینکه دقت در ارائه گزارش اثرات خاص خود را به همراه دارد، افزود: کارشناسی نیازمند اطلاعات به روز و کامل است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 474478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =