سومین جلسه در خصوص گردهمایی انجمن های ادبی سراسر کشور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، دراجلاس مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسرکشور که با حضور دکترعلی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، برنامه کشوری برگزاری گردهمایی انجمن های ادبی سراسر کشور به استان البرز محول شد که مقرر شد این گردهمایی در اواخر دیماه ١٣٩٤ با نام برخوان آفتاب البرز، به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار گردد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز،در سومین جلسه در خصوص این گردهمایی اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ،میزبان فعالان انجمن های ادبی ٣١ استان کشور خواهد بود و طی دو روز میهمانان در حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون محترم فرهنگی ایشان به شعر خوانی خواهند پرداخت، کارگروه های تخصصی ایجاد شده به بررسی مسائل فرا روی حوزه شعر و انجمن شاعران می پردازند و جمع کرد و خروجی این بررسی ها به وزیر ارشاد منعکس خواهد شد تا ساز و کارهای مناسبی برای گسترش و اعتلای هرچه بیشتر شعر فارسی ،فراهم گردد.
مهندس حسینی کاشانی افزود: تاکنون سه مورد مکاتبه با استان ها صورت گرفته و با بنیاد شعر و ادبیات داستانی ، معاونت فرهنگی وزارت ارشاد و استانداری مکاتباتی جهت تعامل و هم اندیشی صورت گرفته است .
گفتنی است: در این جلسه کمیته های اجرایی برنامه گردهمایی انجمن های ادبی سراسر کشور که با میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد البرز برگزار می گردد و شرح وظایفشان مشخص گردید و برنامه های مفصلی برای پذیرایی مهمانان و آشنایی آنان با استان البرز پیش بینی شد.
در این جلسه همچنین دیگر برنامه های جنبی این گردهمایی از قبیل نمایشگاه کتاب شاعران و اهل قلم ، افتتاح سوله رجایی شهر، رونمایی از تندیس شاعران کرج، بازدید از کاروانسرای تاریخی شاه عباسی ،چاپ کتابی از آثار شاعران برگزیده سراسر کشور و ... مشخص شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =