جلسه استانی ستاد صیانت از حقوق شهروندی و امنیت عمومی استان البرز با حضور جانشین بازرسی ستاد صیانت وزارت کشور، استاندار البرز و جمعی از مدیران کل استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و امنیت عمومی پیش از ظهر امروز با حضور سیدحمیدطهائی استاندار البرز، علی مولازاده جانشین ستاد صیانت از حقوق شهروندی و امنیت عمومی استان و جمعی از مدیران کل استان،در سالن شهدای دولت برگزار شد.

سیدحمیدطهائی در این جلسه تحقق دولت الکترونیک را گامی در کاهش حجم مراجعات مردم به دستگاه های اجرایی دانست و گفت: این طرح به صورت ویژه در جهت تکریم ارباب رجوع و کاهش تردد مردم به دستگاه ها و ادارات استان انجام می شود.
وی با تأکید بر استمرار دیدارهای مردمی از سوی مسئولان افزود: تمامی مدیران نسبت به مردم که ولی نعمتان ما هستند مسئولیت دارند و اقشار مختلف مردم نباید پشت درب های بسته در انتظار مسئولان منتظر وقت برای طرح مطالباتشان باشند.

طهائی گفت:بخشی از خدمات دولت الکترونیک با همین هدف در حال ایجاد زیرساخت ها است تا مردم به راحتی بتوانند با مسئولان خود دیدار داشته باشند.

وی تحقق راهبردهای حقوق شهروندی از جمله تکالیف مهم مسئولان برشمرد و افزود: علاوه بر اینکه مسئولان نسبت به حقوق مردم تکالیفی دارند، مردم نیز وظایفی را در بحث حقوق شهروندی دارند که باید اجرایی شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 475224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =