عضو شورای اسلامی شهر قزوین: ارتقای مطالعه مفید موجب کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی است

عضو شورای اسلامی شهر قزوین در جمع کتابداران استان در دفتر امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: افزایش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه مفید می تواند از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی و ناهنجاری ها جلوگیری کند.

به گزارش خبرآنلاین قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین، حسین صلح جو در جلسه دیدار کتابداران استان با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در قزوین که به مناسبت ایام بزرگداشت کتاب،کتابخوانی و کتابدار انجام شد، اظهار داشت: علت بروز بسیاری از ناهنجاری ها و مسایل اجتماعی ناآگاهی از شیوه صحیح رفتار است که در این راستا کتابخانه ها می توانند نقشی مهم و اثرگذار ایفا کنند.

این عضو شورای اسلامی ادامه داد: کتابداران از اقشار مورد اعتماد عموم مردم هستند که می توانند با راهنمایی های خود مخاطبان را در مسیری صحیح و مفیدی برای مطالعه هدایت کنند.

وی همچنین اظهار داشت: مطالعه و کتابخوانی از مولفه های مهم توسعه یک جامعه است که در این راستا برای افزایش سرانه مطالعه مفید باید همکاری جمعی صورت گیرد.

صلح جو ابراز امیدواری کرد با فعالیت ها و برنامه های متنوعی که برای جذب بیشتر مردم به سمت کتابخانه ها انجام شده، شاهد رشد فرهنگی جامعه و افزایش سرانه مطالعه به ویژه بین کودکان و نوجوانان باشیم.

مدیرکل، معاونت، کارشناسان اداره کل، روسای شهرستان ها، تعدادی از مسئولان کتابخانه ها و کتابداران استان قزوین، با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار کرده و از نصایح ایشان بهره مند شدند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 478399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =