چگینی، رئیس شورای اسلامی استان قزوین تأکید کرد:  نقش محوری قزوین در عرصه های مهم کشوری

استان قزوین با یک درصد مساحت کشور در جغرافیای کشور و تولید ثروت ملی نقش مهمی دارد و با ظرفیت های گردشگری، صنعتی، کشاورزی و تاریخی می تواند نقش محوری در بسیاری از عرصه ها داشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین قزوین به نقل از پايگاه اطلاع رساني شوراي عالي استانها؛ احد چگيني رئيس شوراي اسلامي استان قزوين، عصر دوشنبه در جلسه هم انديشي شوراي اسلامي استان تابعه خود که با حضور رئيس شوراي عالي استانها در تالار مفاخر شهرداري قزوين برگزار شد اظهارداشت: شوراها به عنوان پارلمان محلي ظرفيت هاي بسيار خوبي دارند که اگر از آن استفاده شود مي تواند در ارائه خدمات بيشتر به مردم موثر باشد.

چگيني بيان کرد: استان قزوين با يک درصد مساحت کشور در جغرافياي کشور و توليد ثروت ملي نقش مهمي دارد و با ظرفيت هاي گردشگري، صنعتي، کشاورزي و تاريخي مي تواند نقش محوري در بسياري از عرصه ها داشته باشد.

وي يادآورشد: با اين همه قابليت هنوز نتوانسته ايم جايگاه قزوين را به خوبي در کشور معرفي و تثبيت کنيم که با استفاده از شوراها اين کار شدني است.

رئيس شوراي اسلامي استان قزوين بيان کرد: در شوراي استان قزوين شش نفر عضو هستند و در شوراهاي روستايي بيش از ???? نفر عضويت دارند و اگر بتوانيم با هم انديشي از همه استعدادها برخوردار شويم به نتايج خوبي خواهيم رسيد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =