ثروت افسانه‌ای بابک زنجانی آب رفت/زنجانی:از حسابم ۱۰ میلیارد یورو کم شده است

میزان نوشت: یازدهمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی امروز در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

خبرهای دادگاه امروز:

گزارش تصویری دادگاه امروز

9:15
_بابک زنجانی:صفحه ۹۸ دفاعیاتم را می خوانم/دفاعیاتم را ۱۶۱ صفحه کرده ام، از این کمتر نمی شود/قاضی صلواتی:قسمت های مهمش را بخوانید و بقیه را به صورت لایحه تحویل دهید

_بابک زنجانی:سال ۸۵ هواپیمایی قشم را خریدم/از سال ۸۶ خرید هواپیما را اغاز کردم/صد میلیون دلار پول نقد به اقای "ش" دادم که هواپیما بخرد.

10:15
بابک زنجانی:سال ۸۵ که هواپیمایی قشم را خریدم ۱۰ شرکت داشتم/حواله پول بسیار سخت است/حواله ۷۰۰ میلیون یورو هزار داستان دارد/روزانه ۳۰۰ حواله به دنیا می زدم.

10:20
_بابک زنجانی:در کوالالامپور دفتر داشتیم و بانک ملت دو نفر را در دفتر بازاریابی کوالالامپور گذاشته بود/این افراد کارشان عملیات بانکی نبود و بازاریابی بود/انقدر بدبخت نبودم که در لاووان یک اتاق برای انجام کار بانکی داشته باشم.

_اعلام 15 دقیقه تنفس

11:00
_بابک زنجانی:تا روری که تحریم نشده بودم کار انجام می دادم/ای کاش بعد از تحریم من که در دبی دستگیر شدم من را می بردند که همه شما می گفتید ادم خوبی بود

_نجفی نماینده دادستان تهران:مبلغی از هشت هزار میلیارد و ۲۷۰ میلیون یورو را که از شرکت یوروسف دریافت کرده اید در حال حاضر نزد خود دارید؟/بابک زنجانی:من از "ر-ب"(مالک یوروسف) یک یورو هم نگرفته ام/این مبلغ را از محل فارکس بانک HSBC به خاطر انجام کار فارکس دریافت کرده ام.

11:15
ثروت افسانه ای زنجانی آب رفت/بابک زنجانی:گفته بودم ۲۲ میلیارد یورو در حسابم دارم/از حسابم ۱۰ میلیارد یورو کم شده است و در حال حاضر ۱۲ میلیارد و ۶۷۰ میلیون یورو در حسابم دارم.

11:30
کارشناس بانک مرکزی:آدرسی که برای شرکت یوروسف ثبت شده مربوط به مالزی است.

11:40
کارشناس بانک مرکزی:چهار ماه پس از صدور سندهای ۸ میلیارد و ۲۷۰ میلیون یورویی پیام هایی از بانک اسلام به FIIB و از FIIB به بانک اسلام ارسال شده است/بانک اسلام به ظاهر یک حواله سوئیفتی به FIIB می زند و می گوید مبلغ ۸ میلیارد و ۲۷۰ میلیون یورو به حسابت واریز کرده ام/با قاطعیت می گویم این پیام ها هیچ وقت ارسال نشده است/قاضی صلواتی:خلق اسناد جعلی شده است؟/کارشناس بانک مرکزی:این پیام ها به هیچ عنوان ارسال نشده است

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 479775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =