فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه گفت: : مردم کرمانشاه به مانند دیگر مشتاقان و خدمتگذاران امام حسین(ع) روزانه با اسکان 50 تا 60 هزار نفر زائر در منازل و زائرسراهای سطح استان از آنها پذیرایی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی انتظامی کرمانشاه، سردار منوچهر امان‌‌اللهی اظهار داشت: با توجه به اینکه مسیر اصلی حرکت زائران به سمت مرز مهران از این استان بوده، فرماندهی انتظامی کرمانشاه با تشکیل قرارگاه اربعین و بسیج همه جانبه امکانات و تجهیزات خود امنیت کامل را فراهم کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه افزود: پلیس استان برای انجام ماموریتها و تامین نظم و امنیت زوار امام حسین(ع) در آمادگی کامل بوده و با برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده و اشرافیت بر تمامی موضوعات انتظامی، امنیتی و ترافیکی درصدد ایجاد امنیتی مطلوب برای این ایام است.

سردار امان‌اللهی با بیان اینکه صدور و چاپ گذرنامه زائران 24 ساعته انجام می‌شود، گفت: اداره گذرنامه انتظامی استان کرمانشاه با ارائه خدمات مضاعف از ساعت 8 صبح تا 18 عصر و پس از آن تا زمانی که مراجعه کننده حضور داشته باشد آماده ارائه خدمت به متقاضیان است.

وی خاطرنشان کرد: امنیت کامل برای تمامی زائرسراها و موکبهای بین‌راهی در محورهای منتهی به مرز مهران برقرار بوده و ترافیک نیمه سنگین اما روان در جاده‌های استان جریان دارد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به فرصت باقی مانده تا اربعین حسینی گفت: با تشکیل تیمها و گشتهای انتظامی و کنترل جاده‌ای، تمام تلاش و همت پلیس سهولت ترد زائران است.

سردار امان‌اللهی افزود: گشتهای پلیس راه در این ایام با کنترل و پایش تردد خودروها، نظارت کامل و برخورد با رانندگان حادثه‌ساز از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز را در دستور کار خود دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: از مرز خسروی امکان خروج هیچ زائری به کشور عراق امکان پذیر نبوده و مشتاقان زیارت اباعبدالله(ع) و اهل بیت(ع) باید به یکی از سه مرز مهران، چزابه و شلمچه مراجعه کنند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =