بازدید اصحاب رسانه استان ایلام از شهر مرزی مهران/دوبت تدبیر و امید در مهران گل کاشته است

اصحاب رسانه استان ایلام با همراهی مدیر کل ارشاد ایلام در آستانه اربعین از مرز مهران بازدید کردند و از نزدیک در جریان خدمات دولت تدبیر و امید در مهران قرار گرفتند. در طی دو سال گذشته و با شروع حماسه جسینی در اربعین حجم خدمات دولت در این دوسال ، بیشتر از کل سالهایی است که صدام حسین سقوط کرده و مرز مهران بازگشایی شده است. این خدمت بی سابقه مورد توجه اصحاب رسانه قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مهران به مناسبت ایام اربعین حسینی(ع) اصحاب رسانه استان ایلام به شهر مرزی مهران سفر نمودند و با معاونین فرماندار نشست و گفتگو داشتند.

 در این جلسه عبدالحمید کرمی رئیس خانه مطبوعات استان خدمات به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) را خوب ارزیابی کرد و گفت: مردم شهر مهران هر کدام در توان خود در حال خدمات رسانی به زائران هستند و وضعیت تردد زائران نیز بخوبی و در آرامش صورت می گیرد.

در ادامه مجید زرگوشی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مهران بیان نمود:اعتقاد دارم اهل رسانه چشم بینای جامعه است و همانطور که در قرآن ذکر شده به قداست آنان سوگند شده(ن و القلم و ما یسطرون) واین نشان دهنده جایگاه والای اهل قلم است.

وی در ادامه افزود: ما از رسانه ها انتظار داریم به نحو شایسته ای اقدامات صورت گرفته در استان ایلام و شهرستان مهران به کشور منعکس شود تا خدمات دولت تدبیر و امید در استان با مدیریت مهندس مروارید استاندار محبوب و فرهیخته استانمان به چشم آید و خستگی از تن ایشان درآید. در ادامه نظری معاون برنامه ریزی فرمانداری و خدارحمی بخشدار مرکزی به ترتیب هر کدام گزارشی از وضعیت زیرساخت های اربعین حسینی در شهر مهران ارائه نمودند. در پایان اصحاب رسانه از پایانه مرزی مهران بازدید نمودند و ضمن مقایسه دو سال خدمات دولت تدبیر و امید با سالهایی پس از سقوط صدام حسین و بازگشایی مرز مهران از اینهمه ابراز لطف دولت به مهران شگفت زده شدند.







برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =