استاندار هرمزگان گفت: تا کنون دو محموله از کمک های مردم شریف هرمزگان برای زائران اربعین حسینی تحویل مسئولان حج و زیارت خوزستان شده است و چهار محموله دیگر نیز روز جمعه تحویل داده می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از هرمزگان، جاسم جادری در بازدید از مرز چزابه در استان خوزستان و مرز شیب کشور عراق، عنوان کرد: تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا زائران سراسر کشور و استان هرمزگان با هماهنگی و انسجام بیشتر برای زیارت سالار شهیدان، همزمان با اربعین حسینی در شهر کربلای معلی و در کنار حرم مطهر حضرت امام حسین (ع) حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با برگزاری جلسات متعدد ستاد اربعین حسینی در استان هرمزگان، هماهنگی های لازم برای اعزام زائران این استان و همچنین ارسال محموله های کمک های مردمی صورت گرفته است.

استاندار هرمزگان افزود: تا کنون دو محموله از کمک های مردم شریف هرمزگان برای زائران اربعین حسینی تحویل مسئولان حج و زیارت خوزستان شده است و چهار محموله دیگر نیز روز جمعه تحویل داده می شود تا در مجموع شش محموله از کمک های مردم هرمزگان برای زائران اربعین حسینی مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار هرمزگان در این سفر با مسئولان مرزبانی عراق در مرز شیب این کشور نیز دیدار و روند کنترل، استقرار و اعزام زائران اربعین حسینی را مورد بازدید قرار داد.

استاندار هرمزگان همچنین در سفر به خوزستان با حجت الاسلام والمسلمین دکتر علوی وزیر اطلاعات دیدار و در خصوص امنیت مرزها به بحث و تبادل نظر پرداخت و از نقش شورای تامین استان هرمزگان و سربازان گمنام امام زمان (عج) در کنترل مرزها قدردانی کرد.

دکتر جادری با دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت نیز دیدار و به بررسی معضلات حوزه بهداشت و درمان استان هرمزگان پرداخت و بر پیگیری و حل مشکلات این حوزه براساس اولویت ها تاکید کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 482990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =