ایرنا- اعضای کارگروه آمایش سرزمین البرز فصل ششم این سند را باهدف تبیین چشم انداز و تحلیل اهداف بنیادین این استان مورد بررسی قرار دادند .

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز روز چهارشنبه در نشست کارگروه آمایش سرزمین البرزگفت: سند آمایش سرزمین استان البرز دارای هشت فصل است که پنج فصل آن شامل وضع موجود این استان کامل شده است .
ذبیح الله قائمی افزود: درابتدای تدوین این سند که درسال 90 آغاز شد استان البرز دارای چهار شهرستان بود که با افزایش شمار شهرستان های به شش شهرستان، اطلاعات موجود آمایش نیز به روز شد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز خاطرنشان کرد: امروز با حضور مشاوران استاندار،کارشناسان، نخبگان و مدیران کل دستگاههای اجرایی فصل ششم این سند نیز مورد تایید قرار گرفت.
قائمی اضافه کرد: بنابراین دو فصل دیگر از این سند شامل فصل های طراحی و برنامه ریزی ، نظام اجرایی و مدیریت آمایش استان البرز نیز در نشست های بعدی با حضور کارشناسان و نخبگان مورد بررسی قرار می گیرد.
وی یادآورشد: پنج فصل تایید شده سند آمایش سرزمین البرز شامل تحلیل وضعیت ،نظام سکونتگاهی ،توصیف و تحلیل پیوندهای اصلی بین سکونتگاه ها ، ملاحظات( ایمنی ، دفاعی، امنیتی ) و جمع بندی مطالعات وضع موجود بوده است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 487104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =