رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با اشاره به اینکه ساخت پل بعثت نیاز به مصوبه شورا برای تامین اعتبار دارد، گفت: ساخت پل صدر مشکلی از مردم عادی در بعد ترافیک حل نکرد و بیشتر برای تسهیل دسترسی افراد مرفه جامعه بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رحمت اله حافظی در جلسه دیدار با دبیران شورایاری منطقه 16 شهر تهران، پس از استماع دغدغه ها، مشکلات محلات این منطقه، گفت: بخشی از مشکلات و موارد مطرح شده توسط شورایاران به قدری سطحی است که به راحتی توسط شهرداری منطقه قابل حل بوده و تعجب برانگیز است که چرا تاکنون نسبت به حل این مشکلات اقدام نشده است.

او با تاکید بر اینکه بسیاری از مشکلات در محلات قابل حل است، افزود: بخشی دیگری از مشکلات و نگرانی ساکنان منطقه برای حل شدن نیاز به هماهنگی و همکاری سایر سازمان ها و نهادها از جمله ناجا و برق منطقه ای تهران دارد  که در این زمینه نیز شورا از جایگاه سیاست گذاری و هماهنگی ورود خواهد کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه مشکل غیر قابل حلی وجود ندارد، گفت: وعده دوطبقه کردن اتوبان بعثت که در زمان بهره برداری از پل صدر توسط شهردار تهران اعلام شد و امروز به مطالبه مردمی تبدیل شده است، بدون کسب مجوز از شورای شهر تهران بوده است. اگر شهرداری تهران لایحه ای برای ساخت آن به شورا ارائه دهد بعد از تصویب و تامین منابع قابل اجرا خواهد بود.

حافظی تاکید کرد: تنها نمی توان با حرف زدن و شعار دادن انتظارات مردم را برآورده کرد، ساخت طبقه دوم اتوبان بعثت شاید از ساخت پل صدر واجب تر بود، زیرا پل صدر مشکل مردم عادی را حل نکرد و تنها دسترسی متمولین لواسان به بازار و مرکز شهر را تسهیل کرد. این پل حتی برای مردم منطقه نیز مشکل ایجاد کرده است .

او گفت: نیاز است بخشی از مشکلات و درخواست های مردم محلات مختلف شهر به افکار عمومی منعکس و تبدیل به مطالبه عمومی شود تا نسبت به حل آن اقدام کنند. 

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 489263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    12 1
    وقتي مي خواهيد يك پروژه را اجرا كنيد در مدح آن صحبت مي كنيد و همين كه پروژه خاتمه يافت در مذمت آن سخن مي رانيد و سراغ يك پروژه ديگر مي رويد.
  • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    21 3
    به جاش چقدر میشد مترو ساخت
  • بی نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    17 3
    این پل به درد افراد مرفه هم نخورد و اون ها هم تو ترافیک این پل گیر می کنند
    • بی نام A1 ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
      0 0
      منظور از مرفه ساکنان شمال تهرانه؟مگه ما عوارض و تراکم...نمی دهیم نباید در عوضش امکانات بگیریم؟
  • بی نام IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    13 4
    خدا خيرت بده آقاي حافظي .اين همه پول خرج شد ولي هيچ تاثيري روي ترافيك اتوبانهاي همت و ... نداشت.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    10 4
    واقعا این پروژه جز هدر دادن پول و عذاب مردم هیچ نتیجه دیگری نداشت.
  • بی نام IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
    0 0
    من نمیدونم منظور از مردم عادی چیه چون مسوولان ما به دور و بریهای خودشون میگن مردم این صفت عادی جدیده باید آقای حافظی توضیح بده یعنی چی ولی این پل صدر هیچ مشکلی نداره خیلی هم عالیه مشکل تونل نیایشه که خیلی باریکه
  • بی نام IR ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 0
    متعجبم از این اقای دکتر برای مردم اب نداشت اما برای بعضیها که نون داشت .باید ایشان کمی تاریخ بخو.انند
  • مدیریت نالایق مملکت حسین قلی خانی IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
    0 0
    در مملکتی که 6 میلیون جمعیت کرج که تهران برای کار می آیند هر روز و شب ها برمی گردنند را فراموش کرده اند. برای 100 هزار نفر که در قیطریه و کامرانیه و زعفرانیه زندگی می کنند پل هوایی زده اند.. هزینه پل برابر با هزینه کل متروی تهران... اگر اسم این کار خیانت نیست پس چیست؟؟