دیشب-۲دیماه ۹۴- به همت و محبت هنرمند عزیز ناصر آویژه و همسر و فرزند هنرمندش سرکار خانم گیتا داودی و رها آویژه به یکی از به یادماندنی ترین شب های زندگی من تبدیل شد.

موضوع از این قرار است که ناصر خان هر شب از اجرای جدیدترین نمایش موفق خود به نام پسر نیل را که در تالار هنر اجرا می شود به یکی از هنرمندان، انجمن ها یا گروه های نمایشی که برای پیشرفت تئاتر کودک و نوجوان تلاش کرده اند تقدیم می کند.

او و گروه هنرمندش امشب با دعوت از استاد عزیزم جناب آقای کریم اکبری مبارکه، جناب آقای مجید قناد هنرمند محبوب بچه ها و بزرگترها( عمو قناد)، دوستان بسیار گرامیم احمد صادقی و علی صالحی و بنده از تلاش هایی که از سال۶۳ با نام نمایش هفته آغاز کرده بودیم و بارها از شبکه دوم سیما پخش شده بود یاد و تقدیر کردند.

ناصر با این کار زیبایش، ما و بزرگترهای حاضر در تالار هنر را به آن زمان ها برد و شور و شعفی ایجاد کرد که هرگز فراموش نخواهم کرد. احمد نتوانست خود را برساند اما من و علی صالحی به اتفاق خانواده هایمان رفتیم. دیدن استاد اکبری مبارکه آنهم پس از سال ها آنقدر شیرین بود که وصفش برایم ناممکن است. او هم از اینکه شاگردان دیروزش که از ۱۲ و ۱۳ سالگی تحت نظرش آموزش هنر نمایش می دیدند، صاحب همسر و فرزندانی که حالا نوجوان و جوان شده اند بسیار خوشحال شد. عمو قناد هم که در آن سال ها تهیه کننده این برنامه ها بود همه را مورد لطف و محبت خود قرار داد. ممنون ناصر جان. ممنون بچه های پسر نیل. ممنون عمو قناد و بالاخره ممنون استاد اکبری مبارکه.

پسران نیل 1

پسران نیل 2

پسران نیل 3

پسران نیل 4

پسران نیل 5

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 492244

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =