به گزارش ایسنا،مدیرکل سیاسی و انتخابات البرز با بیان اینکه سیاست دولت بر مبنای تقویت نهادهای مدنی باعث افزایش فعالیت احزاب در کشور شده است، گفت: این مساله اگرچه در استان البرز نیز بازتاب داشته است اما نهادهای مدنی استان باید بیش از این تقویت شوند.

توکل لطفی، خاطرنشان کرد: پس از انتخاب دولت تدبیر و امید و سیاست تقویت نهادهای مدنی کشور، در استان البرز نیز از احزاب و تشکل های سیاسی دعوت شد تا فعالیت خود را به صورت رسمی و قانونی از سر بگیرند.
وی افزود: پس از این اقدامات فعالین سیاسی استان فضا را برای فعالیت سیاسی مساعد دیدند و برخی از احزاب با مراجعه به نهادهای مربوطه نسبت به دریافت مجوز اقدام کردند.
مدیرکل سیاسی و انتخابات استان البرز با اشاره به اینکه گسترش احزاب در راستای سیاست دولت قرار دارد، گفت: اما فعالیت حزبی در استان هنوز آنچنان که شایسته و در حد پتانسیل‌های استان البرز است، گسترش پیدا نکرده است.
این مسئول د ادامه داد: در هر حال تا به اینجا ظرفیت استان البرز نشان داده است که اگر حمایت‌های قانونی از احزاب به عمل آید و موانع از سر راه برداشته شود این نهادهای مدنی به خوبی می‌توانند در استان فعالیت کنند.
وی از حاکم بودن عدم احساس امنیت در میان فعالین سیاسی کل کشور گفت و اظهار کرد: فعلا وضعیت کلی کشور اینگونه است و فعالین سیاسی استان البرز نیز احساس می‌کنند هزینه فعالیت سیاسی در استان زیاد است و در پایین بودن فعالیت سیاسی تاثیر می‌گذارد.
لطفی در پایان گفت: اما امیدواریم پس از انتخابات اسفند ماه روند بهبودی جو سیاسی کشور شتاب بیشتری بگیرد و فعالین سیاسی و احزاب بیش از پیش به فعالیت خود ادامه دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 494923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =