مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: 2 هزار و 473 نوعروس تحت حمایت این نهاد در انتظار دریافت جهیزیه هستند.

به گزارش خبرآنلاین، حسین دشتی اظهارد اشت: طی 9 ماهه امسال خیرین نیکوکار در قالب طرح کوثر 32 میلیارد ریال برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند مساعدت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به کمک های خیرین به این نهاد گفت: شرکت تولیدی صنایع شیمیائی و چسب سازی هل 240 میلیون ریال برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند تحت حمایت این نهاد مساعدت کرد.

وی ضمن دعوت از خیرین نیکوکار استان برای مشارکت در تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند افزود: این نهاد آماده جذب و جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین نیکوکار آذربایجان شرقی برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند می باشد.

دشتی همچنین اضافه کرد: حمایتهای کمیته امداد استان از نوعروسان و زوجهای جوان مددجو علاوه بر کمک هزینه جهیزیه برخی برنامه های مشاوره ای، آموزشی و فرهنگی را نیز شامل می شود.

شایان ذکر است مدیر عامل شرکت تولیدی صنایع شیمیائی و چسب سازی هل علاوه بر مساعدت نقدی به این نهاد، تعهد کرده که فارغ التحصیلان تحت حمایت کمیته امداد استان را نیز در این واحد تولیدی بکارگیرند.

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 497394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =