در سومین نشست شورای سیاست گذاری گردشگری تبریز 2018 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری فراخوان ملی برای طراحی و انتخاب نشان تبریز 2018 خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، فرزین حق پرست  در این نشست  افزود: این فراخوان آماده است و بزودی برای جمع آوری بهترین طرح ها برای معرفی تبریز 2018 منتشر می شود.

وی اظهار داشت: دبیرخانه شورا با طراحی سایت ویژه تبریز 2018، تعیین چارت شورای سیاست‌گذاری، شرکت در نمایشگاه گردشگری قشم، اتخاذ تدابیر لازم برای شرکت در چندین نمایشگاه بین المللی در داخل و خارج ایران درصدد معرفی جاذبه های تبریز به بهترین شیوه ممکن است.

دبیر شورای سیاست گذاری گردشگری تبریز 2018 مهمترین بخش در توسعه گردشگری را تبلیغات عنوان کرد و افزود: در این حوزه باید نقش و حضور بخش خصوصی جدی تری شود.

حق‌پرست خاطرنشان کرد: لازم است در نگاه­مان به توسعه گردشگری و تبریز 2018 علی رغم نگاه کالبدی و شهرسازی ابعاد سیاسی، اجتماعی و بازرگانی را هم مورد توجه قرار دهیم.

وی با تاکید بر برندسازی مناسب شهر تبریز در حوزه گردشگری  تاکید کرد در برند سازی تلفیق نمادهای تاریخی و شهری مدنظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت تاریخی منطقه شمال غرب کشور و پتانسیل های این بخش کشور در گردشگری گفت:  آماده‌سازی مسیرهای گردشگری منطقه با محوریت تبریز 2018 با همکاری استان‌های همجوار ضروری است و خوشبختانه مسیرهای گردشگری بین استانی در این خصوص طراحی و آماده‌سازی شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این نشست  انتخاب تبریز را فرصت ارزشمندی دانست  که مجموعه استان باید برای نهایت بهره مندی را از آن تلاش کنند.

 وی تاکیدکرد: این اتفاق یک رخداد ملی و فرابخشی است و باید از نگاه‌های بخشی در این ارتباط به جد پرهیز شود.

سعید  شبستری  یادآور شد سیاست و رویکرد دولت تدبیر و امید نهایت استفاده از توان و ظرفیت بخش غیردولتی است و معتقدیم دولت باید سیاست‌های خود را ابلاغ کرده و بخش خصوصی این سیاست گذاری‌ها را عملی کند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی هم در این جلسه خواستار برنامه ریزی عملیاتی  شد و افزود: باید با علم به نقشه راه مشخص برای سال 2018 حرکت شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 500957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =