نایب‌رئیس هیئت‌مدیره باشگاه اکسین گفت: برای حضور اکسین در مراحل بالاتر فوتبال برنامه داریم.

به گزارش خبرآنلاین، تیم اکسین البرز که اولین سال حضور خود را در فوتبال کشور تجربه می‌کند، این روزها با کسب نتایج قابل‌قبول و ارائه فوتبال زیبا یکی از مدعیان صعود به دور دوم مسابقات لیگ دسته دوم است.
این تیم که مالکیت آن را شرکت مدیریت سرمایه اکسین به‌عنوان بخش خصوصی به عهده دارد، امیدها را برای داشتن یک نماینده شایسته در دل البرزی‌ها زنده کرده است. به همین منظور برای بررسی آخرین وضعیت این تیم به گفت‌وگو با مهدی طاهری نایب‌رئیس و عضو مؤثر هیئت‌مدیره باشگاه اکسین پرداخته‌ایم که در ادامه شاهد آن هستیم.
مهدی طاهری پور با اشاره به وضعیت تیم اکسین البرز اظهار داشت: خوشبختانه تیم اکسین در حال حاضر با تلاش‌های بازیکنان، کادر و فنی و مدیریتی توانسته است در اولین سال حضور در مسابقات خود را به‌عنوان یک مدعی معرفی کند و نتایج خوبی کسب کرده است.
وی اضافه کرد: از ابتدای تشکیل تیم هدف را بر صعود به لیگ بالاتر قرار داده‌ایم و از همان ابتدا سعی کرده‌ایم از ابزار و امکانات متناسب با این هدف‌گذاری استفاده کنیم، تا با تشکیل یک تیم قدرتمند به نتیجه مطلوب مدنظر دست‌یابیم.
نایب‌رئیس هیئت‌مدیره باشگاه اکسین البرز با بیان اینکه مجموعه اکسین تاکنون در جهت حمایت از این تیم تلاش‌های بسیاری صورت داده است، گفت: سعی کرده‌ایم در شرایطی که ورزش البرز به‌خصوص فوتبال بعد از رفتن تیم سایپا از نبود یک تیم در فوتبال کشور رنج می‌برد، با تشکیل تیم اکسین این کمبود را تا حدودی پوشش دهیم که خوشبختانه طی ماه‌های گذشته با بازخوردهایی که از سوی مردم و مسئولان در قبال این تیم همراه بوده تا حدودی به این هدف خود نزدیک شده‌ایم.
طاهری پور در خصوص علت حضور مجموعه اقتصادی اکسین در ورزش استان البرز خاطرنشان کرد: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیار بالای در ابعاد مختلف است و به‌عنوان یک کلان‌شهر می‌تواند با شکوفایی این ظرفیت‌ها موفق باشد، اما با دعوتی که از سوی برخی دوستان در این استان صورت گرفت و با توجه به علاقه مجموعه اقتصادی اکسین برای مشارکت در امر ورزش به‌عنوان یک هنجار اجتماعی و با بررسی‌های به‌عمل‌آمده این استان را برای ورود به عرصه ورزش انتخاب کردیم، لذا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا با یک برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند در این راه با استفاده از ظرفیت‌های موجود موفق عمل کنیم.
وی با اعلام رضایت از روند حرکتی این باشگاه تاکنون تأکید کرد: تشکیل یک گروه هیئت‌مدیره قدرتمند با حضور افرادی همچون فرماندار کرج، دادستان کرج، مدیرکل ورزش و جوانان البرز و سایر اعضا در این راه کمک شایانی داشته است، ضمن آنکه نباید از تلاش تیم مدیریتی نیز به‌سادگی گذشت چراکه بسیار مؤثر واقع‌شده است و بنده به‌نوبه خودم از حضور این عزیزان در هیئت‌مدیره و همراهی‌شان در این باشگاه کمال تشکر را داریم.
نایب‌رئیس هیئت‌مدیره باشگاه اکسین البرز با بیان اینکه اکسین فکر حضور در عرصه اول فوتبال کشور را در ذهن خود می‌پروراند، تأکید کرد: هدف اول مجموعه اکسین حضور در عرصه اول فوتبال کشور است، که البته سعی کرده‌ایم برای دست‌یابی به این هدف درست و اصولی و با طی مراحل لازم اقدام کنیم تا تیمی دارای ریشه و اصالت تشکیل و در فوتبال کشور حضور یابد، اتفاقاً دکتر حمید طاهری پور مالک باشگاه برنامه ویژه‌ای برای حضور موفقیت‌آمیز این تیم در رده‌های بالاتر فوتبال در نظر گرفته است.
طاهری پور بابیان اینکه مجموعه اقتصادی اکسین آمادگی حمایت از این تیم را تا رسیدن به لیگ برتر دارد، تأکید کرد: خواست همه مجموعه اکسین و هیئت‌مدیره باشگاه موفقیت این تیم است و لذا همان‌گونه که از ابتدا تأکید کرده‌ایم تا پایان از این تیم همچون گذشته حمایت می‌کنیم و به دنبال توسعه ابعاد فعالیت این باشگاه در بخش‌های مختلف هستیم.
وی در ادامه با اشاره به نتایج تیم اکسین در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور خاطرنشان کرد: کسب عنوان قهرمانی نیم‌فصل نشان از پتانسیل بالای این تیم و کسب نتایج قابل‌قبول آن دارد به‌نحوی‌که این تیم در شرایطی توانست به این مهم دست یابد که تیم‌های باسابقه‌ای همچون نیروی زمینی، برق شیراز، شهرداری بندرعباس و بعثت کرمانشاه در این گروه حضورداشته و شاهد رقابت جدی در این گروه هستیم.
این مسئول با اشاره به بازی تیم اکسین البرز مقابل شهرداری کاشان از سری مسابقات هفته چهاردهم تأکید کرد: موفقیت و کسب امتیاز در بازی امروز برای صعود به دور دوم مسابقات بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم با تلاش بازیکنان و کادر فنی اکسین بتواند به پیروزی دست یابد، لذا از همه شهروندان و مردم خوب کرج تقاضا می‌کنیم برای حمایت از تنها تیم استان خود به ورزشگاه آمده و از تیم خود حمایت کنند، چراکه بدون شک حضور مردم و هواداران در ورزشگاه باعث ارتقاء سطح انگیزه تیم می‌شود که این امر در کسب نتیجه بسیار مؤثر است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 501178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =