شهرداری تهران به شهروندان قول داده است در مجتمع بهاران هیچ معتادی را نگهداری نکند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شورایاری منطقه 17 که پیش از این درباره ساخت مجتمع ترک اعتیاد بهاران، نامه ای سرگشاده را به شهردار تهران داده بود (اینجا) در گزارشی اعلام کرد رحمت الله حافظی، رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر بازدیدی از مجتمع بهاران داشته است.

شهروندان این منطقه می گویند نمی خواهند معتادان در محل زندگی آنها و مجتمع بهاران رفت و آمد کنند.

به درخواست اهالی محله، رحمت الله حافظی پس از بازدید از درمانگاه منطقه و همچنین مجتمع بهاران از مسیر بوستان زمزم به بازدید از برخی کارتن خواب ها رفت که در این مسیر، در خیابان زندگی می کردند. سرکشی به سرای محله زهتابی نیز از برنامه های دکتر حافظی در این دیدار بود.
شورایاری منطقه 17 اعلام کرده است عصر روز بازدید، جلسه ای با حضور جناب هوشیار مدیرعامل سازمان رفاه شهرداری تهران، قائم مقام شهردار و معاون اجتماعی منطقه ۱۷ و شهردار ناحیه دو و شورایاران و معتمدین محله در محل شهرداری منطقه ۱۷ برگزار شد.
این شورایاری در گزارش خود اشاره کرده راه اندازی مجتمع بهاران محله زهتابی با رویکرد جدید شهرداری منطقه ۱۷ و سازمان رفاه شهرداری به سرانجام مطلوب خواهد رسید.
مهم ترین خروجی این جلسه این بود که هیچ« معتادی» در مجتمع بهاران مستقر نشده و افراد حاضر در مجتمع حرفه آموزی و توانمندسازی جهت کارافرینی خواهند شد و مقرر شد در آینده نزدیک مسئولان شهرداری از جمله هوشیار و محمدزاده شهردار منطقه ۱۷ در سرای محله زهتابی حاضر و پاسخگوی ابهامات اهالی محترم محله زهتابی باشند.

 

45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 501435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =