ایلیات مطرح کرد:  لایحه بودجه سال 95 مدیریت شهری به شورای شهر کرج ارسال شد

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج از ارسال لایحه بودجه سال 95 شهرداری و سازمانهای تابعه به شورای اسلامی شهر کرج خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه مدیریت شهری کرج، فرج الله ایلیات با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه امسال نیز مانند سنوات گذشته، شهرداری لایحه بودجه سال 95 شهرداری و سازمانهای تابعه را به شورای اسلامی شهر کرج ارسال کرده است که از روز چهارشنبه هفته جاری در دستور کار این شورا قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: لایحه بودجه سال 95 شهرداری و سازمانهای تابعه به ارزش 1600 میلیارد تومان می باشد که از این مبلغ 600 میلیارد تومان آن مختص به هزینه های جاری و یکهزار میلیارد تومان آن مختص به هزینه های عمرانی است.

این مسئول افزود: در سال جاری شاهد رکود ساخت و ساز در کل کلانشهر کرج بودیم این در حالی است که با مصوبات مطلوبی که از سوی شورای اسلامی شهر کرج به تصویب رسید شاهد نهایی کردن فعالیتهای عمرانی و افتتاح بخش عمده ای از پروژه های سطح شهر بودیم.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری کرج، در ادامه به شهروندان توصیه کرد: با توجه به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، از شهروندان کرجی خواهشمندیم امورات خود را به روزهای پایانی سال موکول نکنند و در فرصتی که تا پایان سال باقی مانده است از تسهیلاتی که تا 20 اسفند ماه برای صدور پروانه ساخت در نظر گرفته شده و اجرایی می شود، برخوردار شوند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 502995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =