رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان البرز: انتشار اسامی داوطلبان رد صلاحیت شده قانونی نبود

به گزارش ایسنا،رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان البرز گفت: عامل انتشار لیست محرمانه داوطلبانی که صلاحیت آنها تایید یا احراز نشده شناسایی می‌شود.

حجت الاسلام محمد حسین روحی یزدی، اظهار کرد: هیات نظارت استان البرز اسامی کاندیداهای رد صلاحیت شده و همچنین داوطلبانی که صلاحیت آنها احراز نشده را به صورت محرمانه به فرمانداری ارائه کرده بود ولی متاسفانه این اسامی در فضای مجازی علنی شد.
وی خاطرنشان کرد: اعلام اسامی این کاندیداها درفضای مجازی، بازی با آبروی آنها بوده و نه از لحاظ قانونی و نه از لحاظ شرعی و انسانی مورد تایید نیست.
روحی یزدی افزود: این که چه کسی این لیست را دراختیار برخی رسانه‌ها قرار داده درحال بررسی است و بدون شک درصورت شناسایی با وی برخورد قانونی خواهد شد.
این مسئول توضیح داد: هیات نظارت استان از عاملان انتشار این لیست محرمانه شکایت کرده و بدون شک این اقدام قانونی آنها بی‌پاسخ نخواهد ماند.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان ابرازکرد: فعالیت در شبکه‌های مجازی چهارچوب و قواعد خاص خود را دارد و فعالان این حوزه نباید ازاین چهارچوب خارج شوند.
حجت الاسلام روحی یزدی در پایان گفت: بدون شک فضای شبکه‌های اجتماعی و مجازی در روزهای باقی مانده تا انتخابات به دقت رصد می‌شود وبا کسانی که با انتشار مطالب بی پایه اساس قصد تخریب و یا تبلیغ مغرضانه کاندیدایی را داشته باشندبرخورد می‌شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 503591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =